Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@20:44:37 GMT

پایانِ قدرت نمایی 4 سارق زورگیر موتورسوار

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۷۶۰

پایانِ قدرت نمایی 4 سارق زورگیر موتورسوار

به گزارش برنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در توضیح این خبر گفت: در پی طرح شکایت با موضوع زورگیری در کلانتری ۱۹۰ مجیدیه، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به صورت پیاده در حال تردد در خیابان رسالت - خیابان کرمان جنوبی بودم که دو نفر سوار بر موتورسیکلت به سمت حمله ور شدند؛ یکی از آن‌ها مرا با قمه مجروح و ضمن سرقت گوشی موبایلم سریعا متواری شدند که در این حین پلاک موتور آن‌ها در محل جای ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با شناسایی آخرین مالک موتورسیکلت به تحقیق از این شخص پرداختند؛ مالک موتورسیکلت در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که دارای مغازه موتورسیکلت فروشی است و موتورسیکلت را به صورت قولنامه‌ای به یک خانم جوان فروخته است.

با شناسایی خریدار موتورسیکلت به نام لیلا، کارآگاهان به محل سکونت این خانم جوان در شرق تهران مراجعه و به تحقیق از وی پرداختند؛ این خانم جوان به نام لیلا (۲۰ ساله) در اظهارات اولیه منکر هرگونه خرید موتورسیکلت شد اما در ادامهٔ تحقیقات و با ارائه مستندات از سوی کارآگاهان و نهایتا مواجه حضوری با فروشنده موتورسیکلت اعتراف کرد که موتورسیکلت خریداری شده در اختیار پسر جوانی به نام رحمان (۲۲ ساله) است که از حدوده چند ماه پیش با او آشنا شده است.

لیلا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود چند ماه پیش و از طریق شبکه مجازی اینستاگرام با رحمان آشنا شدم؛ ابتدا تماس ما از طریق فضای مجازی بود اما پس از مدت کوتاهی و به پیشنهاد و اصرار رحمان با یکدیگر ملاقات کرده و از آنزمان به بعد آشنایی و دوستیمان بیشتر و بیشتر شد تا اینکه یک روز رحمان با پرداخت مقداری پول از من خواست تا برایش یک موتورسیکلت بخرم و من نیز بواسطهٔ علاقه‌ای که به رحمان پیدا کردم، موتور را خریداری کرده و در اختیار او قرار دادم اما اطلاعی از انجام سرقت توسط رحمان ندارم.

با شناسایی محل سکونت رحمان در منطقه حکیمیه تهران، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اقدام به دستگیری او کردند؛ رحمان در اظهاراتش مدعی شد که در مورخه پنجم مهرماه (ه‌مان روز سرقت) پلاک موتورسیکلتش مفقود شده اما در ادامه ضمن اعتراف صریح به کتمان حقیقت بیان داشت که شب سرقت موتور سیکلتش را جهت انجام سرقت در اختیار سه تن از دوستانش به نام‌های سینا، صالح و مراد قرار داده است.

با شناسایی محل سکونت سینا در محله دولت آباد، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی جهت دستگیری وی اقدام کرده اما او با اطلاع از حضور کاراگاهان اقدام به فرار از طبقه پنجم ساختمان می‌کند که نهایتا دستگیر می‌شود. در ادامه با شناسایی مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده و طی یک عملیات ضربتی آن‌ها نیز دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات صورت گرفته، مته‌مان پرونده ضمن اعتراف صریح به سرقت از شاکی پرونده، به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت دیگر با همین شیوه و شگرد اعتراف کردند که تاکنون تعدادی از شکات شناسایی و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت و مته‌مان اصلی پرونده را مورد شناسایی قرار دادند و تحقیقات جهت شناسایی سایر مالباختگان کماکان در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران بزرگ دولت فضای مجازی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان