Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی بر پیگیری سریع مسائل حقوقی سرمایه‎گذاران تاکید کرد و گفت: مسائل حقوقی سرمايه گذاران باید سریعتر پیگیری و مستندات به دستگاه قضایی ارائه شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بر پیگیری سریع مسائل حقوقی سرمایه‎گذاران تاکید کرد و گفت: مسائل حقوقی سرمايه گذاران باید سریعتر پیگیری و مستندات به دستگاه قضایی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید بنگاه‌های اقتصادی تعطیل گرد؛ تعطیلی این بنگاه‌ها خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است؛ امروزدر کشور با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و دشمنان که نتوانسته اند از طرق دیگر به انقلاب ضربه بزنند از طریق جنگ اقتصادی در صدد ضربه زدن هستند.


حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: امروز مهمترین اولویت کشور پرداختن به مسائل اقتصاد مقاومتی است که میتواند کشور را از بحران خارج نماید، در قوه قضائیه هم بدنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم که بتوانیم از این موضوع مهم در کشور حمایت کنیم؛ به همین منظور نیز ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه شکل گرفت و ما در استان نیز این ستاد را تشکیل داده ایم.


رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: درب دستگاه قضائی به روی همه تولید کنندگان، سرمایه گذاران، بازرگانان و تجار برای چاره اندیشی در سطح قوه قضائیه و برون رفت از مشکلات اقتصادی باز است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمیدی رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری مشروع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ سید علی اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با اشاره به شرایط ویژه قم همچون شاهراه مواصلاتی بودن، وجود جامعة المصطفی و حضور ۳۰۰ هزار اتباع خارجی، آن را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران غیر ایرانی دانست و بر لزوم توجه همه دستگاه‌های استان به منظور اطلاع رسانی و بهره گیری از این فرصت تاکید کرد.

مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم هم با اشاره به فراهم شدن ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در استان از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست؛ با بررسی و احصاء، فرصت‌های جدید را معرفی و به روز رسانی نمایند.

قاسمی کارشناس دفتر خدمات سرمایه‌گذاری خارجی فراجا مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هم گفت: همه خدمات فراجایی که مشمول تمامی تجار و سرمایه‌گذاران خارجی است از این پس در این مرکز واقع در طبقه همکف اداره کل اقتصاد و دارایی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی که در یک سال ۶۰ هزار دلار سرمایه گذاری داشته باشند، می‌توانند یک سال اقامت بگیرند.

در پایان هم اعضای جلسه از مرکز خدمات فراجا و ساختمان جدید مرکز جذب و خدمات سرمایه‌گذاری استان واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است