Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کاخ سفید از خارج شدن معاون مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید که اختلاف شدیدی با همسر رئیس جمهور آمریکا داشت، خبر داد.

میرا ریکادل، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در پی تنش و اختلاف شدید با "ملانیا ترامپ" بانوی نخست آمریکا از کاخ سفید خارج می‌شود.

کاخ سفید اعلام کرد که وی به پست دولتی دیگری منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سارا هوکابی" سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: میرا ریکاردل در حالی که کاخ سفید را ترک می‌کند با انتقال به پست دیگری در دولت همچنان از رئیس جمهور حمایت خواهد کرد.

پیشتر بانوی نخست ایالات متحده خواستار اخراج "میرا ریکاردل" معاون "جان بولتون" مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید شده بود.

"استیوانی گریشام" سخنگوی بانوی نخست آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که موضع دفتر بانوی نخست آمریکا در این است که ریکاردل شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، اختلاف میان ملانیا ترامپ Trump و ریکاردل پس از آن تشدید یافت که معاون بولتون با مسئولین دفتر ملانیا در جریان سفر وی به آفریقا به اختلاف خوردند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که ریکاردل با "جیمز ماتیس" وزیر دفاع آمریکا و تعدادی دیگر از مقامات در پنتاگون اختلاف دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اما و اگر های بی پاسخ اعدام سلطان سکه + عکس منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + فیلم فیلمی از آخرین لحظات اجرای حکم اعدام سلطان سکه و محمد سالم + عکس ماجرای چلوکباب خوری گروگان در باغ ویلا ! منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + عکس اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! این جوان معتاد کارمند کمپ ترک اعتیاد را در خانه اش به قتل رساند+ عکس شیوه عجیب و جدید سارقان؛ مراقب پرواز اموال خود باشید! +فیلم توئیت دردناک خبرنگار سرطانی/ داروی 3 میلیون تومانی ام شده 20 میلیون! +عکس من و وحید شاخ بازار بودیم/ آخرین حرف های همدست سلطان سکه که امروز اعدام شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: ترامپ Trump سفر معاون اختلاف همسرش اخراج درخواست عکس ایران دختر فیلم تجاوز تهران ماه دستگیر اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است

یک کارشناس برجسته انگلیسی روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا را بخصوص خطری برای اروپای شرقی دانسته و از اروپایی‌ها خواست برای استقلال در امنیت و دفاع از خود وارد عمل شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بن آنسل، استاد علوم سیاسی در کالج نوفیلد دانشگاه آکسفورد و یکی از کارشناسان برجسته دموکراسی بریتانیا در گفتگویی با روزنامه دی ولت آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تحولات بین المللی غرب اقتدار خود را از دست داده است گفت: غرب نسبتا قدرت خود را از دست داده است. قبل از سال 1989، حمله به غرب توسط قدرت‌های غیر غربی، امری عادی بود. سپس اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید و ایالات متحده آمریکا خود را به عنوان قدرت مسلط تثبیت کرد. در آن زمان، بسیاری معتقد بودند که دموکراسی بالاخره پیروز شده است. اما اینطور نبود. کم کم روسیه و چین همزمان بالا رفتند و اوج گرفتند که این منجر به از دست رفتن نسبی قدرت جهانی در غرب شد، همانطور که امروز مشاهده می کنیم.

وی درباره خطرات روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا گفت: من معتقد نیستم ترامپ ساختار به اصطلاح دموکراسی آمریکا را تهدید می کند. او تصمیمی برای دور زدن کنگره یا محدود کردن حق رای نمی گیرد. اما او تهدیدی برای دموکراسی در اروپای شرقی است. او در صورت وقوع جنگ از استونی، لتونی یا لیتوانی دفاع نخواهد کرد. بنابراین کشورهای اروپایی باید وارد عمل شوند. اروپایی‌ها اکنون متوجه شده‌اند که دیگر نمی‌توانند به آمریکایی‌ها برای محافظت ازخود تکیه کنند. اروپای ها باید سال ها پیش، زمانی که ایالات متحده قبلاً در این باره شکایت می کرد، درباره معنای آن بحث می کردند. اما هیچ کس این شکایات را جدی نگرفت.

وی در ادامه همچنین به افزایش محبویت احزاب راست پوپولیستی در آستانه انتخابات اروپا پرداخته گفت: بسیاری از نارضایتی ها و بی اعتمادی در غرب از این واقعیت ناشی می شود که رشد اقتصادی در اکثر کشورها برای دو دهه راکد بوده است. سیاست ما در این شرایط منفی‌تر و توزیع‌کننده‌تر می‌شود. با توجه به این موضوع، خوشحال کردن مردم بسیار دشوار است، زیرا همه معتقدند که زندگی برای آنها سخت تر از والدینشان است.

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشتترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است