Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، نمایشگاه کتاب علوم قرآنی «به سوی نور» در هفته کتابخوانی و در آستانه شهادت امام حسن عسکری(ع) در سالن مولوی شهر زرین‌آباد آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه، کتاب‌ها و داستان‌های قرآنی، شرح و تفسیر و علوم حدیث، ادعیه و کتب دینی و مذهبی به عرضه درآمده است.
هدف از برگزاری این نمایشگاه توجه به پتانسیل‌های خوب قرآنی این منطقه، اشاعه فرهنگ دینی، افزایش سرانه مطالعه و آشنایی آحاد مردم به ویژه ترغیب جوانان در لایه‌های مختلف جامعه با کتب و آموزه‌های قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقمندان می توانند از تاریخ ٢٤ لغایت ٢٨ آبان ماه سال جاری از ساعت ٩ صبح الی ١٣ از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان نمایشگاه کتاب علوم قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر چهارشنبه در نشست مسؤولان دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی و شیوه زندگی محمدی (ص) و فرهنگ‌سازی بر اساس باورهای دینی و قرآن کریم از مهم‌ترین حوزه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، قوانین جامعه بر اساس ارزش‌های انسانی و اسلامی تصویب شد و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مقوله فرهنگ و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در سطح فردی، خانواده‌، اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ناشی از دور شدن انسان از فضائل اخلاقی و انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با بهره جستن از ارزش‌های والای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و دستورات حیات بخش معنوی و متعالی دین مقدس اسلام، شرایط فرهنگی مطلوبی را برای جامعه پدید آورد.

وحیدی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انجام داده که امیدواریم با کیفیت اجرایی شود.

وی از برپایی ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063652

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و فروش کتب علوم قرآنی در ارومیه
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • ضیافت کریمانه امام حسنی‌ها در زرین دشت برگزار شد
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • نماهنگ «آقای مهربان» در خلیل آباد زرین دشت اجرا شد
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است