Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، ­سازمان های تروریستی وابسته به (تروریست های وهابی صهیونیستی) داعش در پیام هایی در ارتباط با حمله با چاقو هفته گذشته در ملبورن اعلام کردند حملات جدیدی در استرالیا و دیگر کشورهای غربی انجام خواهند داد.
مرکز آمریکایی نظارت بر پایگاه های اینترنتی افراط گرایان موسوم به سایت Site اعلام کرد در اطلاعیه ای که بنیاد رسانه ای درعا السنی Dera' al Sunni منتشر کرد آمده است:«استرالیا نباید فکر کند از حملات ما در امان است»
همچنین تصاویر خودرویی که در ملبورن در جنوب استرالیا توسط یک مهاجم آتش کشیده بود نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن خلیف شیر علی 30 ساله تبعه سومالیایی در حمله با چاقو در ملبورن یک نفر را کشت و دو نفر را زخمی کرد. وی سپس با شلیک پلیس کشته شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسه داعش تروريست ملبورن مهاجم استراليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم قبول مسئولیت این تجاوز، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، پس از دو ماه آرامش در جبهه های شرق سوریه، مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب عراق هدف حملاتی قرار گرفت که آمریکا مدعی شد مسئولیتی در این تجاوز نداشته است.

 

.

 

پس از این اقدام، دو پایگاه نظامی آمریکا در خراب الجیر در شمال شرقی شهر حسکه و میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفتند که علی رغم شایعات مطرح شده در ساعات نخست این عملیات، با بیانیه کتائب حزب الله عراق همراه شد که هرگونه مسئولیت در این عملیات را رد کرد.

به رغم هشدار های امنیتی نیروهای آمریکایی، گزارش های منابع تسنیم حاکی از آن است که یکی از موشک ها به مجاورت نقطه پدافندی و سالن اجتماعات داخل پایگاه آمریکا در میدان العمر اصابت کرده است.

«حسن العجیلی»؛ روزنامه نگار سوری در تشریح جزئیات حملات پهپادی و موشکی به دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه به خبرنگار تسنیم در حلب گفت: در جریان این حمله پایگاه العمر با چهار موشک و یک پهپاد و پایگاه خراب الجیر با سه موشک و سه پهپاد به اختلاف یک ساعت هدف حمله قرار گرفتند.

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

 

حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه پس از تجاوز به مقر فرماندهی در پایگاه کالسو نشانگر رد و بدل شدن پیام های غیر مستقیم میان طرف های درگیر در این جبهه است که هیچ حمله ای به پایگاه های مقاومت اسلامی عراق و سوریه بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای