Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@02:21:23 GMT

کامبیز دیرباز: سریال‌نویس طنز در تلویزیون کم داریم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۵۵۰

کامبیز دیرباز: سریال‌نویس طنز در تلویزیون کم داریم

خبرگزاری ایسنا: این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره اینکه گفته می‌شود محتوای برنامه‌های تلویزیون بیشتر از شادی دارای غم و اندوه است، اظهار کرد: من با این موضوع هم عقیده نیستم. حدود ۲۰ روز دیگر سریال ما به نام «شرایط خاص» کار وحید امیرخانی روی آنتن می‌رود که یک اثر شیرین و مفرح است. امیدوارم این سریال پخش شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: می‌دانم یکی از سیاست‌های آقای پورمحمدی (قائم مقام معاون سیما) این بود که کار‌های خیلی غم‌انگیز انجام ندهند. اما به هر حال در سینما و تلویزیون دچار فقر فیلمنامه‌نویسی هستیم. شاید سریال‌نویس طنز در تلویزیون کم داریم و اگر هم داریم در تلویزیون کار نمی‌کنند.

دیرباز در پاسخ به این پرسش که چرا عده‌ای از نویسندگان و هنرمندان حوزه طنز دیگر با تلویزیون همکاری ندارند؟ بیان کرد: باید از خودشان بپرسید من نمی‌دانم. ما برنامه‌هایی مانند «دورهمی» و «خندوانه» داشتیم. به نظر من نمی‌رسد سیاست برنامه‌گذاران تلویزیون این باشد که برنامه‌ها را به سمت غم و درد ببرند. با قائم مقام معاون سیما از نزدیک صحبت کردم، او خیلی موافق بود کار شاد و کمدی ساخته شود، اما شاید بضاعت فیلمساز‌ها و نویسندگان ما این باشد.

این بازیگر درباره فعالیت‌های هنری خود نیز گفت: در حال خواندن دو نمایشنامه تئاتر هستم. امیدوارم بتوانم روی صحنه برگردم، زیرا ۱۰ سال از صحنه دور بودم. حضور من در اجرای تئاتر تا یکی ـ. دو هفته دیگر قطعی می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تلویزیون سریال طنز شرایط خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: قطعنامه آتش‌بس غزه برای همه طرف‌ها الزام‌آور است

وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل درباره جنگ غزه که در آن برای برقراری فوری آتش‌بس و دسترسی به کمک‌های بشردوستانه درخواست شده برای همه طرف‌ها الزام‌آور است.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه ۲۷۲۸ که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.

۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.

این در حالی است که سه روز قبل از آن در روز جمعه سوم فروردین روسیه و چین پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره غزه را که بندهای آن به‌صورت یک‌طرفه به نفع رژیم صهیونیستی بود، وتو کردند.

 پیش‌نویس این قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه با ۱۱ رای موافق، سه رای مخالف از جمله وتوی روسیه و چین و مخالفت الجزایر و همچنین یک رأی ممتنع گویان، رأی نیاورد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد روسیه و چین به این دلیل این وتو را علیه این قطعنامه پشتیبانی شده از سوی آمریکا ارائه کردند چون تنها به «ضرورتی کلی» برای متوقف کردن جنگ ذیل شرط سفت و سخت آزاد شدن گروگانها (اسرای صهیونیست) اشاره کرده بود.

همچنین در این بیانیه اعلام شد این پیش‌نویس در حالی صحبت از محکومیت گروه فلسطینی حماس و توصیف آن به عنوان یک «سازمان تروریستی» کرده که هیچ اشاره‌ای به اسرائیل به عنوان یک «قدرت اشغالگر» و تخطی‌های متعددش از الزامات بشردوستانه نکرد.

وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد: «طرف روسی انتظار دارد قطعنامه الزام‌آور ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل منجر به کاهش خشونت‌ در غزه، از جمله جلوگیری از عملیات اسرائیل در شهر رفح، آزاد شدن گروگان‌ها، (و) افزایش عرضه کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان این بخش شود.»

این در حالی است که در پی تصویب قطعنامه ۲۷۲۸ شبکه العربیه گزارش داد که یک مقام کاخ سفید در گفتگو با این شبکه ادعا کرده که این قطعنامه الزام آور نیست.

آمریکا پیش از این سه‌ مرتبه قطعنامه‌های ارائه شده از سوی دیگر کشورها را که خواستار آتش‌بس فوری در غزه شده بودند، وتو کرده است. آمریکا از زمان شروع حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی و تسلیحاتی این رژیم باقی مانده است و در ظاهر صحبت از آتش‌بس می‌کند. آمار شهدای غزه نزدیک به ۳۲ هزار تن شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • روسیه: قطعنامه آتش‌بس غزه برای همه طرف‌ها الزام‌آور است
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»