Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نسرین فرهادی، ورزشکار چهارمحال و بختیاری و مدال آور بازی های پاراآسیایی جاکارتا پس از دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب گفت: صحبت های مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به ورزشکاران جانباز و معلول موجب شد تا برای اولین بار به خودم افتخار کنم که یک معلولم.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی والیبال نشسته کشورمان افزود: پس از صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری، اینقدر حس آرامش بالایی به دست آوردیم که خستگی تمرینات و مسابقات از تنمان بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسرین فرهادی با اشاره به نگاه متفاوت و ارزشمند رهبری به ورزشکاران جانباز و معلول اضافه کرد: وقتی ایشان گفتند که شما را مضاعف میبینم و از شما الگو میگیرم زیرا شما ورزشکاران در قله هستید، اعتماد به نفس بالایی برای درخشش در مسابقات پاراالمپیک توکیو به دست آوردم.

فرهادی در ادامه دومین تجربه دیدار خود با رهبر انقلاب افزود: قطعا برای تمام کسانی که این تجربه را ندارند شاید قابل باور نباشد که به عنوان یک خانم چقدر به خودم بالیدم و افتخار کردم که مستقیم با ایشان دیدار کردم و تمامی تلاشم را به کار میبندم تا با پیروزی در رقابت های آتی مجددا این افتخار نصیبم شود.

گفتنی است نسرین فرهادی که بیش از ده سال سابقه عضویت در تیم ملی والیبال نشسته را در پرونده خود دارد در دو دوره حضور پیاپی در بازی های پاراآسیایی دو نشان نقره را به گردن آویخته است.

رضا غلامی :از این پس مشتاق تر از گذشته وارد میدان می‌شویم

رضا غلامی دارنده مدال برنز انفرادی و نقره تیمی سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا در خصوص دیدار روز گذشته با رهبر انقلاب اسلامی گفت: دیروز از بهترین روزهای زندگی من بود، احساسی که در این دیدار تجربه کردم هیچگاه تکرار نخواهد شد.

 ملی پوش جودو کشورمان ادامه داد: افتخاری که دیروز قسمت ما شد در واقع بزرگترین آرزوی من در زندگی بود که بلاخره محقق شد.

 وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با بیان این جمله که ورزشکاران معلول بهتر از ورزشکاران عادی هستند، ارزش کار مارا بالاتر از دیگر ورزشکاران دانستند چرا که شرایط دشوارتری را پشت سر می‌گذارند.

غلامی عنوان کرد: ما برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی از این پس لحظه شماری می‌کنیم زیرا انگیزه چند برابری را دریافت کردیم که مارا مشتاق تر از گذشته راهی میدان می‌کند.

عاطفه نقوی :دیدار با رهبری نشان از اهمیت ورزشکاران نزد ایشان است

 عاطفه نقوی دارنده مدال طلای شطرنج بازی های پارا آسیایی اندونزی درخصوص دیدار روز گذشته با رهبر انقلاب اسلامی گفت: برای نخستین بار به دیدار رهبر کشورم رفتم که یکی از بهترین تجربیات طول زندگی‌ام به حساب می‌آید.

 شطرنج باز کم بینای کشورمان تاکید رهبری بر حجاب بانوان ورزشکار را مهمترین رهنمود ایشان دانست و افزود: جمله‌ی ورزش یک ارزش است رهبرمان پرمعنا‌ترین جمله‌ای بود که شنیدم و هیچ گاه از خاطرم نمی‌رود.

 وی با اشاره به انرژی مثبت جلسه روز گذشته خاطرنشان کرد: در اندونزی هوا بسیار گرم بود و ورزشکاران زن با لباس راحت حضور داشتند اما بانوان ایرانی علاوه بر لباس‌های که برتن داشتن بعضاً از چادر هم به عنوان پوشش استفاده می‌کردند تحمل چنین شرایطی مستلزم هدفی والا و ارزشمند است.

 نقوی تصریح کرد: آرزو دارم شطرنج نیز وارد مسابقات پارالمپیک شود تا بتوانم در آن رقابت‌ها هم افتخار آفرینی کنم و باری دیگر پرچم کشورمان را در میادین مهم ورزشی به اهتزاز درآورم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری بازی رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری والیبال اعتماد به نفس رهبر انقلاب رقابت تیم ملی رهبر انقلاب جودو جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی حجاب انرژی پوشش رهبری رضا غلامی پارآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

وی ادامه داد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نامگذاری شده که در سیستان و بلوچستان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

سلامی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفت‌وگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان