Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:42:13 GMT

اعلام موارد نقص معاینه فنی برای خودروها

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۷۲۳

اعلام موارد نقص معاینه فنی برای خودروها

جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ موارد نقص معاینه فنی وسایل نقلیه را تشریح کرد و گفت: دودزا بودن، تولید صدای ناهنجار، نقص در سیستم روشنایی از جمله این نقص‌هاست.

سرهنگ علی‌ شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره موارد نقص معاینه فنی خودروها اظهارکرد: بروز نقص یا تغییر در وضعیت ظاهری، فنی وسیله نقلیه، دودزا بودن، تولید صدای ناهنجار، نقص در سیستم روشنایی یا تغییر در میزان نور و رنگ استاندارد و تنظیم نبودن چرخ‌های جلو و فرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شریفی در خصوص موارد دیگری که جزو نقص فنی خودرو محسوب می‌شود گفت: نقص در سامانه ترمزها، نداشتن برف پاک کن در مواقع بارندگی، نداشتن زنجیر چرخ یا لاستیک یخ‌شکن در مواقع یخ‌بندان، شکستن شیشه جلو به‌صورتی که مانع دید راننده باشد، نقص در تجهیزات ایمنی مانند کمربند ایمنی و کیسه هوا نیز از موارد نقص معاینه فنی است.

به گفته وی در صورت نقص در این موارد رانندگان باید برای حل مساله و دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودرو معاينه فني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش تابناک، وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی شود و گفت که یکی از شرایطی که در راستای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان تعیین شده، افزایش مدت زمان گارانتی است.

عباس علی آبادی در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

 

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان از فردا