Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر "محمد علی موسوی" مدیر حراست هلدینگ تاپیکو به طور همزمان به عنوان رئیس حراست پتروشیمی آبادان از زیر مجموعه های این هلدینگ مشغول است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه پایش این هفته در بررسی لیست منتشر شده از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد عجیب از تخلف در هلدینگ تاپیکو از زیر مجموعه‌های شستا را افشاکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه کارشناس برنامه در بررسی لیست مدیران هلدینگ تاپیکو گفت: در حال حاضر "محمد علی موسوی" مدیر حراست هلدینگ تاپیکو به طور همزمان به عنوان رئیس حراست پتروشیمی آبادان از زیر مجموعه‌های این هلدینگ مشغول است. جالب اینجاست که بدانیم پتروشیمی آبادان در خوزستان قرار دارد و محل هلدینگ تاپیکو در تهران، محمد علی موسوی نیز همزمان در این دو جا مشغول است.
مجری برنامه پایش در کنایه به این اقدام مدیر حراست هلدینگ تاپیکو گفت: یکی را باید بگذارند که بر روی این شخص حراست کند، چگونه رئیس حراست که خود باید ضامن سلامتی یک دستگاه باشد اینگونه اقدام می‌کند.
محمد علی موسوی از حدود ۲ -۳ سال گذشته به عنوان مدیر حراست هلدینگ تاپیکو منصوب شد و از آن زمان تاکنون مدیر حراست پتروشیمی آبادان نیز هست و دائما بین خوزستان و تهران در حال تردد است. آتش سوزی پتروشیمی آبادان چند ماه باعث مرگ ۳ کارگر و زخمی شدن ۱۸ نفر دیگر شد.
چگونه محمدرضا چگینی مدیر مرکز حراست شستا که موسوی منصوب وی است از این موضوع خبر نداشته است؟ اگر از این موضوع خبر نداشته که نشان دهنده عدم تسلط ایشان بر زیرمجموعه اش است و اگر مدیر حراست شستا اطلاع داشته و برخورد نکرده نشان دهنده ضعف وی است. نهاد‌های نظارتی و به خصوص سازمان بازرسی کل کشور باید با ورود به این پرونده تمام مطلعین و خاطیان را عزل کند.
همچنین در این برنامه از فرشاد اسفندیاری معاون نظارت بر هلدینگ‌های تاپیکو نیز نام برده شد، اسفندیاری که یکی از یاران احمدی نژاد در زامیاد بود اکنون معاون نظارت بر هلدینگ‌های تاپیکو، سرپرست پتروشیمی فن آوران و عضو هیئت مدیره پتروشیمی بدر شرق چابهار است. پاشایی، صبائی و توکلی بنیزی از دیگران مدیران چند شغله هلدینگ تاپیکو هستند. در زیر لیست مدیران دو چند شغله هلدینگ تاپیکو را مشاهده می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلدینگ تاپیکو تسامح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حجت الاسلام و السلمین قاسم علیپور در اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان که در حوزه علمیه صاحب الزمان لنگرود برگزارشد با اشاره به اینکه جامعه نیاز به روحانی دارد گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تشکیل شورای فرهنگی تلاش می‌کنیم تا نیرو‌های مستعد از مدارس شناسایی و جذب شوند.
وی حضور روحانیان در مدارس را ضروری دانست و افزود: تجربه نشان داده استقرار طلاب در مدارس، بین دانش‌آموزان علاوه بر ارتقای معنویات و اخلاقیات آنها موجب تسریع در پیشرفت علمی آنها می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه گیلان در ادامه با اشاره به اجرای موفق مصوبات شورای عالی در مدارس علمیه گفت: برنامه‌های دقیق و مدون در شورای عالی مصوب و ابلاغ شده که اجرا و پیاده‌سازی مناسب آن در حوزه‌ها ضروری است و مدیران نباید در اجرای برنامه‌ها سلیقه‌ای عمل کنند. 
مدیر حوزه‌های علمیه گیلان از حضور بیش از هزار طلبه برای تحصیل در حوزه‌های علمیه استان را فرصتی برای گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: از این توانمندی و ظرفیت عظیم باید در مدارس آموزش و پرورش استفاده کرد تا ضمن پرورش استعداد‌های دانش‌آموزان، نیرو‌های کیفی جذب شده، و بتوانیم پاسخ‌گوی نیاز روزافزون جامعه به روحانیت باشیم. 
مدیر کل صداوسیمای گیلان هم در این مراسم با اشاره به بهره گیری از طلاب و روحانیان در رسانه ملی گفت: برای نقد فیلم و سریال بصورت گفتگو محور و همچنین در نویسندگی از روحانیان متخصص در این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.
دکتر تقی ربانی افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان آمادگی دارد تا بصورت ویژه برنامه‌هایی با موضوع مهدویت و مبحث انتظار را با طرح و ایده‌ای نو با همکاری حوزه‌های علمیه گیلان تولید کند.
وی همچنین از مسئولان حوزه علمیه گیلان خواست در صورت همکاری با صدا وسیما این مرکز می‌تواند فعالیت‌های حوزه علمیه را در قالب مستند‌هایی ساخته و از رسانه ملی پخش کند.
در پایان مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه گیلان هم نظرات خود را در خصوص ساخت برنامه‌های فاخر فرهنگی و مذهبی بیان کردند.

دیگر خبرها

  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت