Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:16:08 GMT

دستگیری چهار زورگیر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۷۴۸

دستگیری چهار زورگیر در پایتخت

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی طرح شکایت با موضوع زورگیری در کلانتری 190 مجیدیه، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: به صورت پیاده در حال عبور از خيابان رسالت بودم که دو موتور سوار به سمت من حمله ور شدند، يکی از آن‌ها من را با قمه مجروح و ضمن سرقت گوشی موبايلم سريعا متواری شدند که در اين حين پلاک موتور آن‌ها در محل جای ماند.

سرهنگ نثاری در ادامه گفت: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با شناسایی آخرين مالک موتورسيکلت به تحقیق از این شخص پرداختند.

مالک موتورسیکلت در اظهاراتش به کارآگاهان بیان کرد: دارای مغازه موتورسيکلت فروشی هستم و موتورسيکلت را به صورت قولنامه ای به یک زن جوان فروختم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه خریدار موتورسیکلت زنی به نام لیلا است, گفت: کارآگاهان به محل سکونت این زن جوان در شرق تهران رفتند، این زن 20 ساله در اظهارات اولیه منکر هرگونه خرید موتورسیکلت شد اما در ادامه‌ی تحقیقات و با ارائه مستندات از سوی کارآگاهان و مواجه حضوری با فروشنده موتورسیکلت اعتراف کرد که موتورسیکلت خریداری شده در اختیار پسر جوانی به نام رحمان که 22 ساله است و از حدوده چند ماه پیش با او آشنا شده، قرار داده است.

لیلا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود چند ماه پیش و از طریق شبکه مجازی اینستاگرام با رحمان آشنا شدم، ابتدا تماس ما از طریق فضای مجازی بود اما پس از مدت کوتاهی و به پیشنهاد و اصرار رحمان با یکدیگر ملاقات کرده و از آن‌زمان به بعد آشنایی و دوستی مان بیشتر و بیشتر شد تا اینکه یک روز رحمان با پرداخت مقداری پول از من خواست تا برایش یک موتورسیکلت بخرم و من نیز به واسطه ی علاقه ای که به رحمان پیدا کردم، موتور را خریداری کرده و در اختیار او قرار دادم اما اطلاعی از انجام سرقت توسط رحمان ندارم.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: با شناسایی محل سکونت رحمان در منطقه حکیمیه تهران، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اقدام به دستگیری او کردند.

رحمان در اظهاراتش به پلیس عنوان کرد: که در مورخه ۹۷/۰۷/۰۵ (همان روز سرقت) پلاک موتورسیکلتش مفقود شده اما در ادامه ضمن اعتراف صریح به کتمان حقيقت بيان داشت که شب سرقت موتور سيکلتش را جهت انجام سرقت در اختیار سه نفر از دوستانش به نام های سینا، صالح و مراد قرار داده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با شناسایی محل سکونت سینا در محله دولت آباد، پلیس جهت دستگيری وی اقدام کرد اما متهم با اطلاع از حضور کاراگاهان اقدام به فرار از طبقه پنجم ساختمان می کند که سرانجام دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه با شناسايی مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده و طی يک عمليات ضربتی آن‌ها نیز دستگير و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ نثاری خاطرنشان کرد: متهمان ضمن اعتراف به سرقت، به بیش از 100 فقره سرقت ديگر با همين شيوه اعتراف کردند که تاکنون تعدادی از شکات شناسایی و به پايگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت و متهمان اصلی پرونده را مورد شناسايي قرار دادند و تحقيقات جهت شناسايی ساير مالباختگان کماکان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز