Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هواداران پرسپوليس هميشه با حضور خود در ورزشگاه ها به خصوص در مسابقات مهم به همگان نشان داده اند که در حمايت از تيم محبوب خود چيزي کم نمي گذارند.
به گزارش آريا، سايت مارکاي اسپانيا نظرسنجي اي ترتيب داده که در آن از کاربران خود خواسته تا بهترين هواداران يک باشگاه را معرفي کنند. 40 تيم در اين نظرسنجي حضور دارند که در ميان تيم هاي پالميراس، الاهلي، رئال بتيس، ليورپول، بوکا جونيورز، اتلتيکو مادريد، دورتموند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نام پرسپوليس نيز از کشورمان ديده مي شود. در حال حاضر پالميراس برزيل صدرنشين اين نظرسنجي است. پرسپوليس فعلا در رده چهاردهم بالاتر از اتلتيکو بيلبائو، والنسيا، ناپولي، ميلان، اينتر، شالکه و ... قرار گرفته است.
سايت اسپانيايي مارکا اقدام به انتخاب نامزدهاي بهترين هواداران فوتبال در دنيا کرده و در بين نامزدهاي اين رده بندي نام هواداران پرسپوليس نيز ديده مي شود. در متن نشريه مارکا آمده است: "هر تيم فوتبالي نياز به حمايت فوق العاده داشته و ما به دنبال بهترين هواداران هستيم. پس لطفا نه از روي تعصب و علاقه بلکه با منطق در اين نظرسنجي شرکت کرده و بهترين هواداران فوتبال را در جهان انتخاب کنيد."
هواداران پرسپوليس که تيم مورد علاقه شان در فصل جاري به فينال ليگ قهرمانان رسيد، در بسياري از بازي ها استاديوم آزادي را مملو از تماشاگر کرده و يکي از عوامل رقم خوردن مهم ترين افتخار تاريخ برون مرزي خود شدند. در ديدار فينال و عليرغم قهرماني نماينده ژاپني در مقابل ديدگان هواداران پرسپوليس، آنها از عملکرد تيم خود که در شرايطي دشوار به فينال رسيده بود تقدير کرده و به تشويق کادر فني و بازيکنان پرداختند که اين اتفاقات مورد توجه بسياري از رسانه هاي خارجي قرار گرفته و حالا نام آنها در بين نامزدهاي بهترين هواداران دنياي فوتبال ديده مي شود.

براي شرکت در اين نظرسنجي روي اين متن کليک کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظرسنجي مارکا هواداران پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، خویچا کواراتسخلیا با وجود شایعات احتمال انتقالش به بارسلونا، تاکید کرد که ناپولی‌ یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. این وینگر 23 ساله گرجستانی علیرغم فصل دور از انتظار ناپولی، در 26 بازی لیگ ایتالیا 10 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل ارسال کرده است. عملکرد او تحت هدایت فرانچسکو کالزونا پیشرفت داشته و در 3 بازی اخیرش در سری A گلزنی کرده است.

کواراتسخلیا که به شدت شایعات انتقالش به بارسلونا و پاری سن ژرمن در تابستان مورد توجه قرار گرفته، هنوز با ناپولی‌ قرارداد دارد.

در رویداد تبلیغاتی آدیداس از او سوال شد که بازی کردن در ناپولی‌ چگونه است: "من بسیار خوشحالم چون هواداران ناپولی واقعا فوق العاده هستند. آن‌ها فوتبال را خیلی دوست دارند و افتخار می‌کنم که با من خیلی خوب رفتار می‌کنند. ناپولی یک تیم ریشه‌دار  با اسطوره‌های بزرگ است، دیه‌گو آرماندو مارادونا اینجا بازی کرده و هیچکس بزرگتر از او وجود ندارد. همچنین این شهر فوق العاده است و به نظر من یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. این چیزهایی است که تجربه شما را در یک باشگاه، فراموش نشدنی می‌کند."

کواراتسخلیا در مورد اینکه نام مستعار او یعنی "کوارادونا" چه احساسی به او می‌دهد، گفت: "مارادونا خدای ناپولی است. مقایسه شدن با او خیلی خوب است. اما مطمئناً نمی‌توانم خودم را با او مقایسه کنم چون او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. البته، من فوق‌العاده افتخار می‌کنم که هواداران به من «کوارادونا» می‌گویند، این برای من ارزش زیادی دارد."

این وینگر گرجستانی درباره احساس حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "برای من این یک رویاست. حتی در رویاهایم نمی‌توانستم تصور کنم که روزی در زمین به سرود چمپیونزلیگ گوش کنم. گوش دادن برای اولین بار به آن فوق العاده بود. و وقتی سرود تمام شد، در ورزشگاه سرود ناپولی «قهرمانان» را خواندند که فوق العاده بود. این یک احساس باورنکردنی بود و یک رویا به حقیقت پیوست.  این به من انگیزه داد که حتی سخت‌تر از قبل کار کنم."

در نهایت، کواراتسخلیا در مورد اینکه چگونه با لقب یکی از بهترین بازیکنان اروپا کنار می‌آید، صحبت کرد. او گفت: "این دشوار است. همه به شما توجه دارند و به شما به عنوان نمونه نگاه می‌کنند. حتی در گرجستان بچه‌ها من را دوست دارند، بنابراین باید الگوی آن‌ها باشم. باید آرام و متواضع باشم و سعی کنم بهترین عملکردم را در زمین و همچنین خارج از زمین ارائه کنم."

دیگر خبرها

  • کتک کاری هواداران با بازیکنان در لیگ فوتبال ترکیه + فیلم
  • زیباترین پیام‌های تبریک نوروز ۱۴۰۳، بهترین اشعار عاشقانه و احساسی
  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال رونمایی شدند