Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:28:44 GMT

یک مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۸۳۴

یک مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت پلمپ شد

رشت - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: به همت تیم های نظارتی این دانشگاه، یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان پلمپ شد.

گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به ایرنا حاکیست، اسماعیل نور صالحی گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این دانشگاه و گزارش های مردمی، مشخص شد یک پزشک عمومی با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت، مبادرت به انجام اعمال جراحی زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشت، می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بلافاصله پرونده این پزشک متخلف به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد و با پیگیری کارشناسات نظارت بر درمان و دفتر حقوقی دانشگاه، حکم پملپ، توقیف ملزومات و تعطیلی این مرکز توسط مقام قضایی صادر شد و پرونده او نیز برای اقدامات قانونی دیگر به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده از هر گونه تجهیزات و دستگاه های غیر متعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای قانونی از این دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده کند.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، موضوع را به سامانه 190 اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.
در گزارش دیگری از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونت تحقیقات این دانشگاه طی فراخوانی از واجدان شرایط در دوره پسادکتری برای یک دوره یکساله و پروژه محور، دعوت به عمل آورد.
عنوان پروژه تحقیقاتی پیشنهادی، در حیطه مهندسی بافت و طول دوره نیز یک سال و بصورت تمام وقت است.
شرایط علمی متقاضی، دارا بودن مدرک PHD مرتبط با عنوان پروژه تحقیقاتی، آشنایی عملی با تست های رفتاری و کار با حیوانات، ایمنوهیستوشیمی، پرفیوژن، بافت شناسی و روش های مولکولی و همچنین توانایی نوشتن مقاله انگلیسی در نظر گرفته شده است.
مجری این پروژه تحقیقاتی، مرکز تحقیقات زیست فناوری پزشکی است و متقاضیان می توانند درخواست و رزومه خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 25 آذر ماه سال جاری به آدرس پست الکترونیک VCR@gums.ac.ir ارسال کنند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي پلمپ گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی تجهیزات و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعیدرضا شاهمرادی گفت: برنامه‌ریزی جهت تداوم ارائه خدمات پس از فروش شرکت‌های تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی و هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مطابق سال‌های گذشته در دست پیگیری است.

وی با اشاره چالش‌های موجود در سال جاری ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد مطلوب همکاران ستادی و معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی افزود: برنامه‌ریزی معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت دپوی تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان در حال انجام است.

شاهمرادی، از جمله اقدامات حوزه اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو را تأمین اقلام پزشکی مورد نیاز در ایام نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: معاونت‌های غذا و دارو می‌بایست پس از برآورد و اعلام میزان مورد نیاز به اقلام پزشکی از سوی اورژانس منطقه، اقدامات لازم را جهت هماهنگی با شرکت‌های تأمین کننده به عمل آورند.

کد خبر 6056888 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آمادگی ۶۰۰۰ نفر از پرسنل کادر درمان گیلان در ایام نوروز
  • آماده‌باش مراکز درمانی لرستان در پی اعلام هشدارهای هواشناسی
  • بیمارستان توتونکاران رشت تعطیل شد
  • اختصاص دومین دستگاه سی.تی‌اسکن به گناوه
  • آماده باش۱۲۷ مرکز بهداشتی و درمانی در مجموعۀ زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • دپوی تجهیزات و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان
  • پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز
  • تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز وارد کارزار کاهش بیماری‌ها می‌شود
  • ۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد