Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در خصوص تغییر کادر فنی این تیم اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن زیر مجموعه کارخانه ذوب آهن است که در اختیار سهامی عام قرار دارد و سهامداران محترم برای آن تصمیم می‌گیرند. با توجه به این شرایط فشارهایی روی ما بود که در کادرفنی تغییر ایجاد کنیم و ما تا این هفته مقابل این فشارها مقاومت کردیم ولی نتیجه شکست 4 بر یک مقابل تراکتورسازی این فشارها را به اوج خود رساند و مجبور شدیم تغییر ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدین ترتیب بود که جلسه‌ای با آقای نمازی داشتیم و توافق کردیم تا به صورت دو طرفه قطع همکاری کنیم و بر اساس مصوبات هیات مدیره و جلساتی که داشتیم علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه پیش از این در شرایط مشابه از قلعه‌نویی و گل‌محمدی حمایت کرده بود گفت: یک بحث در مدیریت داریم به نام مدیریت اقتضایی که به اقتضای زمان و مکان در مورد هر چیزی تصمیم گیری می‌شود. ما پیش از این هم در شرایط سخت از سرمربی تیم حمایت کردیم ولی در حال حاضر فشارها بیش‌ از حد و غیر قابل تحمل بود و نمی‌توانستیم جلوی آن مقاومت کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سعید آذری ذوب آهن اصفهان امید نمازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد

به گزارش خبرآنلاین این انتصاب از سوی روزنامه دولت ایران با واکنش منفی روبرو شد.

روزنامه ایران نوشت:به گفته این کاربران، عمیدی پیش از این نیز سابقه حضور در روابط عمومی شرکت ملی پست را در کارنامه داشته و انتشار برخی اخبار و اظهارات حاشیه‌ساز از سوی این اداره، موجب ایجاد خط تخریبی علیه دولت سیزدهم شده بود و همین امر انتقاد این کاربران را برانگیخته است.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899333

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان