Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در بازدید از مراحل اجرای این طرح گفت: این طرح به طول ۶۱ کیلومتر شبکه گذاری تا دوسال آینده به پایان می‌رسد.
فریدون همتی افزود: اعتبار اجرای این طرح ۸۰ میلیارد تومان است.
استاندار هرمزگان گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت در این محلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتی افزود: احیا و بازسازی بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس در برنامه دولت است که اکنون در محله چاهستانی‌ها آغاز شده است و بطور همزمان ایجاد شبکه فاضلاب در بافت فرسوده نیز در حال اجرا است.
استاندار هرمزگان گفت: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند از پرداخت حق انشعاب معاف هستند و با دیگر شهروندان برای پرداخت اقساطی حق انشعاب همکاری می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان نیز گفت:طرح ایجاد شبکه فاضلاب در پنجاه هکتار از بافت فرسوده بندرعباس در سه فاز اجرا می‌شود.
امین قصمی افزود: منطقه درخت سبز، حد فاصل خور گورسوزان تا بولوار راه آهن و منطقه شیر اول تا سوم، مناطقی هستند که شبکه فاضلاب در آن‌ها اجرا می‌شود.
وی گفت: پس از احیای بافت فرسوده شهر بندرعباس و با مطالعه مناطق احیا شده، از هفتاد بافت فرسوده برای پنجاه هکتار مطالعات مهندسی انجام شده و نقشه‌های اجرای طرح نیز تهیه شده است.
قصمی افزود: در این طرح پس از لوله گذاری فاضلاب جمع آوری و به تصفیه خانه بندرعباس منتقل تا از ورود فاضلاب به خور‌های شهر بندرعباس جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شبکه فاضلاب بافت فرسوده بندرعباس هرمزگان آب و فاضلاب شهری بندرعباس باز سازی بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار کاشان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه این طرح به عنوان یکی طرح‌های کلان کشور گفت: با اجرای این طرح ظرفیت تصفیه خانه کاشان یک و نیم برابر افزایش می‌یابد.
شریف زارعی به افزایش پوشش جمعیتی این طرح از ۲۲ به ۳۵ درصد اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۲۰ هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی کاشان فراهم می‌شود.
وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان، به‌عنوان قلب تپنده صنعت و تجارت در مرکز ایران است و دولت در یک اقدام صحیح محیط زیستی، تصمیم گرفته تا آب موردنیاز این منطقه را با پساب تأمین کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
محمدشریف زارعی ادامه داد: یکی از سیاست‌ها در منطقه ویژه اقتصادی کاشان ایجاد صنایع با تکنولوژی بالا ست تا با استفاده از روش ارزش افزوده، مشکل بیکاری را در منطقه برطرف کند.
فرماندارکاشان گفت: در گذشته سیاست دولت‌ها این بود که با بودجه عمومی طرح‌های فاضلاب را اجرا و سپس پساب آن را به صنعت واگذار می‌کرد؛ اما چند سالی است که در در قبال مشارکت سرمایه‌گذاران در احداث طرح‌های فاضلاب، مجوز بخشی از پساب در مدت‌زمان مشخص به آنها اعطا می‌شود.
شریف زارعی افزود: منطقه ویژه اقتصادی کاشان، ۱۳۴۵ هکتار وسعت دارد که اقدام‌های زیرساختی در مرحله نخست آن با مساحت ۲۵۰ هکتار در حال آماده‌سازی است.

 

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس