Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@18:10:53 GMT

واکنش دادکان به عدم پخش صحبت‌های افشاگرانه‌‌‌اش

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۹۱۱

به گزارش وانانیوز،  محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که برای حضور در یک برنامه تلویزیونی شروطی گذاشته بود که ناگفته‌هایش را در آن بدون سانسور بیان کند و پس از اتمام حجت با تهیه کننده در این برنامه حاضر شد، اما پس از بررسی‌های صورت گرفته این برنامه به دلیل صحبت‌های صریح و افشاگرانه دادکان دیشب روی آنتن نرفت و تهیه کننده نتوانست مجوز پخش صحبت‌های دادکان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد دادکان  گفت: شرط اول من این بود که صحبت‌های من بدون هیچ سانسوری پخش شود که این اتفاق به دلیل یکسری مسائل رخ نداد در همین رابطه تهیه کننده برنامه با ارسال یک پیامک اعلام کرد که قادر به پخش گفت‌وگوی من نیست و من هم از اینجا اعلام می‌کنم که از پخش نشدن صحبت‌های من خوشحال هستم و گلایه‌ای ندارم چرا که شرط من سانسور نشدن ناگفته‌هایم بود.

وی ادامه داد: حرف‌های دل مردم را زدم نه علیه کشورم و نه مسائل سیاسی صحبت نکرده‌ام. حرف‌های من در مورد مشکلات واقعی ورزش کشورم بود که به دلایلی مختلف پخش نشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بهزادفر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.

وی در ادامه افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.

بهزادفر خاطر نشان کرد: تهیه بسته‌های اجرایی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضروری است در این بسته سیاست‌ها، اقدامات و پروژه‌ها تعریف خواهد شد.

کد خبر 6081932

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون