Web Analytics Made Easy - Statcounter

​بانک صادرات ایران با تامین مالی دو هزار و ٥٦٧  بنگاه کوچک و متوسط، بیشترین تعداد تسهیلات به این بنگاه‌ها را در ٥ ماه اول سال ٩٧ در میان بانک‌های خصوصی کشور داشته است.
به گزارش صدای ایران این بانک در راستای عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی، پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط که موجب افزایش تولید و اشتغال می‌شوند را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش‌ ماهانه پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک صادرات ایران با رویکرد حمایت از بخش‌های مولد اقتصادی از ابتدا تا مرداد ماه سال جاری در زمینه حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ٦٠ درصد، با تامین مالی دو هزار و ٥٦٧ بنگاه از نظر تعداد تسهیلات، در بین بانک‌های خصوصی کشور، رتبه اول را داراست.
بانک صادرات ایران امسال بالغ بر ٢٠ هزار و ٤٨٠ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بنگاه‌های کوچک و متوسط قرار داده است. 
بانک صادرات هم‌راستا با اهداف بلند اقتصاد کشور و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود از ابتدای سال ٩٦ تا پایان مردادماه ٩٧ بالغ بر ٩٧٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است که مهمترین سرفصل‌های آن پرداخت وام ازدواج و تهیه جهیزیه، وام اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، حوادث قهری و سایر وام‌های ضروری بوده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند

سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، با حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی سمنان با بیان این‌که «محور کار، تولید است» افزود: شکل گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است. افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق کالا ندارد. قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امروز با همت و تلاش کارکنان و کارگران عزیز، احیای واحد‌های تولیدی راکد در حال انجام شدن است. احیای واحد‌های تولیدی نماد فعالیت اقتصادی و تلاش است. امروز محصولات داخلی کارخانه‌ها هم استانداردسازی و تجاری‌سازی شده و هم تولید بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این‌که «شاخص‌ها نشان‌دهنده کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان سمنان است» افزود: برخی واحد‌های تولیدی در استان به دنبال نیروی کار هستند که خبر بسیار خوبی است. نرخ تورم در استان کاهشی و رشد اقتصادی رو به افزایش است. رشد تولید و رشد اقتصادی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گروی تولید است؛ تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد.

رئیس‌جمهور گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت، ستاد واحد‌های تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک، فعال شدن واحد‌های تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم باید با سازوکار‌هایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند. معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.

جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان که در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته‌اند، با حضور رئیس جمهور برگزار شد. با بازگشت این تعداد واحد‌های راکد به چرخه تولید در استان سمنان در بخش‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خدمات بازرگانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد ریال، برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

همچنین با ۲۰۱ واحد تولیدی احیای شده در استان سمنان، تعداد کل واحد‌های تولیدی احیا شده در دولت مردمی به عدد ۸ هزار و ۳۱۵ رسید. رئیس جمهور همچنین در حاشیه این مراسم از غرفه برخی شرکت‌های تازه احیا شده که در محل کارخانه کاشی‌سازی هفت آسمان برپا شده بود، بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم)
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • (ویدیو) رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟