Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی فرایندهای هرمنوتیک و فلسفه تاریخ در روزهای ۲۶ و ۲۷ مارس ۲۰۱۹ در مادرید برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل فلسفه تاریخ، تاریخ شناسی، تاریخنگاری، رویکرد هرمنوتیک به تاریخ، فلسفه مفهومی تاریخ، قوانین عمومی در تاریخ، عینیت تاریخی، تاریخ پیش از مدرن، تکامل گرایی اجتماعی، فلسفه متافیزیکی تاریخ، متافیزیک و تاریخ، هگل و نیروی ذهنی، کانت و ایده برای یک تاریخ جهانی، مارکس و نظریه تغییر اجتماعی، تحلیل میشل فوکو از گفتمان تاریخی و سیاسی، تاریخ و آموزش ؛ داستان و تاریخ و تاریخ و علیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به آدرس https://waset.org/apply/۲۰۱۹/۰۳/madrid/ICHAPHH?step=۲ در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال چپکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۱۹/۰۳/madrid/ICHAPHH مراجعه گردد.

کد خبر 4458498 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسپانیا فلسفه هرمنوتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محمد اسلامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه علمی و حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است.

وی وجود دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنار نیروگاه اتمی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تاکید بر استفاده از ظرفیت انسانی، علمی و پژوهشی دانشگاه خلیج فارس افزود: آمادگی لازم برای همکاری بلند مدت و ظرفیت سازی در دانشگاه خلیج فارس به خصوص در رشته‌های هسته‌ای وجود دارد.

وی به طرح‌های توسعه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی لازم در فرایندهای اجرایی خود انجام خواهیم داد تا از این کانون اول انرژی هسته‌ای که نیروگاه بوشهر است این حرکت مکمل نیز انجام شود.

اسلامی با اشاره به رونمایی یافته‌های نوین رادیو دارویی در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: به زودی یکی از یافته‌های نوین رادیو دارویی که به معنای واقعی کلمه در تراز جهانی قرار دارد رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیازهای کشور به رادیو داروها تأمین می‌شود ادامه داد: در زمینه رادیو داروها از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استفاده شده است و کار بالینی صورت گرفته در بوشهر با نتایج خوبی همراه بوده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در پیشبرد اهداف مد نظر گفت: هوش مصنوعی مجموعه از از نرم افزارها و سیستم مدیریت داده است که در فرایندهای مختلف بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای
  • روز معمار ۱۴۰۳ چه روزی است + تاریخ در ایران، زندگینامه شیخ بهایی و فلسفه
  • دانشگاه فنی و حرفه ای اولین کنفرانس ملی مهارت را برگزار می‌کند