Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@06:04:54 GMT

پنج نفر از مرزبانان ميرجاوه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۱۰۲

پنج نفر از مرزبانان ميرجاوه آزاد شدند

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: پنج نفر از مرزبانان ميرجاوه آزاد شده اند و تلاش ها براي آزادي ديگر گروگان ها ادامه دارد.

به گزارش ايرنا، سردار سرلشگر محمد علي جعفري روز پنجشنبه در نشست خبري که در حاشيه اجلاسيه نهايي کنگره ملي سه هزار شهيد استان قزوين برگزار شد،افزود: گروگان گيران براي آزادي تعدادي از مجرمان سياسي خود تلاش مي کنند که قاعدتا جمهوري اسلامي درست نيست زير اين خواسته برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همچنين گفت: آزادي تمامي مرزبانان ايراني نيازمند زمان است و نبايد نگران بود.
**پاسخ ايران به تهديد کشورهاي منطقه دردناک است
وي با اشاره به تهديدها و حرکت هاي عربستان سعودي عليه ايران،گفت: بسياري از پاسخ هاي ما به اقدامات و تهديدهاي کشورهاي منطقه که عليه ايران اقدام مي کنند غير رسانه اي، غير علني ، چراغ خاموش، مخفي و البته دردناک خواهد بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنها از مجموعه اقدامات انقلاب اسلامي و سپاه در منطقه به شدت ناراحت هستند و در واقع حرکت ها، ايستادگي ها، حمايت هاي مستشاري ايران در سوريه، عراق و يمن آنها را به دشت به هم ريخته است.
جعفري خاطر نشان ساخت: بسياري از کشورهاي منطقه اين پيام ها را دريافت کرده و برخي را نيز در آينده دريافت خواهند کرد.
وي گفت: آنها به شدت از شرايط وضعيت جمهوري اسلامي در حال سوختن و ناراحتي هستند و اقدامات ايران در قبال آنها قابل گفتن و شرح در رسانه نيست.
** مقامات آمريکايي به ناکارآمدي حربه تحريم اقرار دارند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همچنين گفت: امروزه مقامات آمريکايي و ديگران به ناکارآمدي حربه تحريم به عنوان آخرين ابزار فشار عليه جمهوري اسلامي اقرار دارند.
جعفري گفت: دشمنان ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به فشارهاي سياسي، تحريم هاي اقتصادي، شبيخون فرهنگي و جنگ نظامي دست زده اند اما امروزه به شکست خود در تمامي اين موارد اذعان دارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دشمنان انقلاب اسلامي امروزه به شدت از تهديد نظامي پرهيز مي کنند چون مي دانند هرگونه نا امني در منطقه به افزايش سرسام آور قيمت هاي انرژي به ويژه در خط صادرات نفت در تنگه خليج فارس منجر شده و به ضرر خود آنها تمام مي شود.
وي ادامه داد: ما امروز بايد با تجربه 40 ساله انقلاب اسلامي گوش هاي خود را شنواتر کرده و پيام شهيدان را که ايستادگي و مقاومت در برابر تهديدهاي پوشالي و توخالي دشمنان است بهتر بشنويم.
سردار جعفري با بيان اينکه به فرموده امام راحل آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند، افزود: تاريخ 40 ساله انقلاب اسلامي مملو از شکست هاي آمريکا در منطقه و جهان است و آخرين تهديد آنها نيز با ايستادگي و مقاومت و با بصيرت و با قناعت به شکست خواهد خورد.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروزه تحليل هاي مقامات آمريکايي و سياسي همه نشان دهنده ناکارآمدي تحريم هاي دشمنان و نويددهنده شکست آنها است.
وي با اشاره به تلاش نيروهاي مقاومت ايران اسلامي براي دفاع از حرم مطهر اهل بيت (ع)، اضافه کرد: حضور نيروهاي ما در سوريه به صورت داوطلبي، مستشاري و بسيار محدود است و به تازگي با مذاکرات صلح صورت گرفته در منطقه ميان سه کشور ايران، ترکيه و روسيه درخواستي براي ساماندهي يگان هاي ايراني به عنوان حافظان صلح در منطقه ادلب و شمال غرب سوريه مطرح شده است.
6101*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست

 سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت و گوی خبری شبکه استانی خلیج فارس با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون ولایت مداری است، افزود: تکلیف و ولایت مداری همواره دو رکن اصلی سپاه بوده است.

وی گفت: سپاه آنچه امام خمینی (ره) و اکنون امام ولایت می‌فرمایند را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این روز‌ها و در دنیا وحشی گری و سیاست‌های دوگانه شاهد اقدام موثر سپاه در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

سردار سالاری افزود: همه شیاطین عالم بر مردم مظلوم فلسطین هجوم آورده اند و اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، اروپا و همه کشور‌هایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند در مقابل عده‌ای انسان مظلوم و بیگناه در فلسطین قرار گرفته اند.

وی گفت: جنایتکاران در این ایام روزانه مردم مظلوم فسلطین را بمباران می‌کنند و بمب‌های سنگرشکن یک تُنی بر سر مردم و کودکان می‌ریزند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در این ایام تنها کشوری که تا پای جان در کنار مردم فلسطین ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم متدین ما نیز در راهپیمایی‌ها و همه ادوار چهار دهه گذشته همواره حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده اند.

سردار سالاری با بیان اینکه در دنیای امروز باید با زبان دشمنان با آن‌ها حرف زد، گفت: اکنون شاهدیم که سپاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و هیمنه دشمن را درهم شکسته است.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا اینگونه قدرتمندانه در مقابل دشمن نایستاد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پس از جنایتی که آمریکایی‌های شیطان صفت در ترور سردار سلیمانی انجام دادند، ایران اسلامی با حمله به مدرن‌ترین پایگاه نظامی آمریکایی ها، هیمنه آن‌ها را شکست و پس از آن معبری باز شد تا اقداماتی علیه استکبار جهانی اجرا شود.

سردار سالاری افزود: پس از این حمله همه مردم دنیا نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی خواهند داشت.

وی گفت: روزانه نیرو‌های یمنی و حشدالشعبی عراق به مجموعه‌های استکبار سیلی می‌زنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همه اقدامات امام خمینی (ره) از جمله دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام بزرگی بود.

سردار سالاری افزود: از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد اقدامات موثر این نهاد در عرصه‌های مختلف بوده ایم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن سپاه به عنوان یک نهاد درخشان بوده و این روز‌ها بیشتر این موضوع قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سپاه خود را صرفاً در امر دفاع محدود نکرده است و در دیگر امور از جمله سازندگی و محرومیت زدایی نیز اقداماتی زیادی داشته است.

سردار سالاری افزود: بزرگترین طرح‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا شده است.

وی گفت: سپاه به محرومان نیز توجه داشته است و اقدامات بسیار موثری در توانمندسازی، اشتغال، راهسازی، احیاء چشمه‌ها و قنوات، آبرسانی به روستا‌های محروم، ساخت مدارس و مساجد و مجموعه‌های ورزشی داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه متناسب با شرایط روز برنامه ریزی می‌کند، افزود: با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهش تولید با مشارکت مردم، سپاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج و مشارکت مردم در این زمینه اقداماتی را در نظر گرفته است.

سردار سالاری افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم و بسیجیان معادلات جنگ را بر هم زد در شرایط امروز جامعه نیز در عرصه جهش تولید باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی گفت: موضوع قرارگاه تحول محلات هم بهره گیری از ظ راهیان نور دریایی، ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی جدید و برگزاری یادوراه شهدا اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است