Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@18:34:21 GMT

بررسی مشکلات پرورش گاو سیستانی در زهک

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۱۴۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب گفت: به منظور انتقال یافته های علمی به دامداران و برقراری ارتباط مستقیم بین نیروهای محقق، مسئولان اجرایی و بهره برداران گاو سیستانی، این کارگاه در ایستگاه تحقیقات به گزینی گاو سیستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرابندی افزود: بهره برداران گاو سیستانی در این کارگاه با روشهای فرآوری و استفاده بهینه از منابع علوفه ای رایج در منطقه برای نگهداری و پرورش گاو سیستانی در شرایط خشکسالی آشنا شدند.

گاو سیستانی یکی از بهترین نژادهای گوشتی گاو در جهان و از ذخایر ژنتیکی و بومی سیستان است که در بیست سال اخیر به خاطر تداوم خشکسالی  و کمبود علوفه، جمعیتش کاهش شدیدی پیدا کرده و در معرض انقراض قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گاو سیستانی زهک سیستان و بلوچستان مشکلات پیش روی خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی