Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، «ضیف الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن و وزیر اطلاع رسانی این کشور پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در نبرد با صهیونیسم را تبریک گفت.
 
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: این پیروزی، موازنه قدرتِ مدنظر تل آویو را برهم زد و موجب استعفای آویگور لیبرمن از سِمَت خود شد.
 
وی افزود: این پیروزی بزرگ و ارزشمند ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در واقع حامل پیامی برای متجاوزان علیه ملت یمن نیز هست؛ پیامی که خطاب به آنها می گوید باید در اقدامات خود در یمن تجدیدنظر کنند و دست از کشتار مردم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گفتنی است، پیشتر نیز حزب الله لبنان و دیگر گروه های اسلامی پیروزی ارزشمند مقاومت فلسطین در برابر تل آویو را تبریک گفته بودند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار شیخ علی الخطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این چند روز اخیر که به جنایات رژیم صهیونسیتی در منطقه و واقعه کنسولگری پاسخ داده شد، روزهای پیروزی امت اسلامی تلقی می‌شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امام موسی صدر و سید حسن نصرالله نقش موثری در یکپارچه سازی لبنان و شیعیان داشتند و همراهی این کشور با مردم مظلوم فلسطین حقیقتاً مایه مباهات و افتخار است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و مردم لبنان ایستاده و در غم و شادی آنان خود را سهیم می‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی طوایف اهل سنت، شیعیان و مسیحیان در لبنان بی نظیر است و امیدواریم همبستگی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونسیتی تا پایان باقی بماند.

شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و همچنین از پاسخ قاطع ایران در برابر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

کد خبر 6080883

دیگر خبرها

  • عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید