Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- دو نفر از معاونان استاندار خراسان رضوی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند روز پنجشنبه طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفته و سرپرستان جدید این معاونتها معرفی شدند.

استانداری خراسان رضوی اعلام کرد در این مراسم از خدمات محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی این استانداری که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده اند، تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس 'علیرضا قامتی' مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی با حفظ سمت عهده دار سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استانداری و 'وحید قربانی' مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با حفظ سمت عهده دار سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی شدند.
همچنین در این مراسم از خدمات احمدعلی موهبتی فرماندار مشهد تقدیر به عمل آمد و 'حیدر خوش نیت' که عهده دار معاونت سیاسی این فرمانداری است با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری مشهد معرفی شد.
احمدعلی موهبتی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب شده است.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاونان استانداري معرفي سرپرست خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید

زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

او افزود: این بارش‌ها بر طبق پیش بینی‌ها تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارش‌ها به صورت رگباری همراه با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

مبشری با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، بیان کرد: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی‌ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

او تصریح کرد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک‌ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

مبشری اظهار کرد: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد