Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:45:36 GMT

فرار مهدوی کیایی اکرم عفیف علیه ژاکا و شکیری!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۲۵۹

فرار مهدوی کیایی اکرم عفیف علیه ژاکا و شکیری!

اکرم عفیف شب گذشته با فراری دیدنی موفق شد تک گل قطر در مقابل سوئیس را بزند.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بوضیاف هافبک تیم الدحیل در دقیقه 85 پاس زیبایی را برای اکرم عفیف فرستاد و او با فراری دیدنی خود را در موقعیت تک به تک با گلر سوئیس قرار داد و پیش از آن که اموگو دروازه بان سوئیس توپ را جمع کند، با دریبلی دیدنی او را جا گذاشت و سپس دروازه خالی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرار فوق العاده اکرم عفیف در این بازی دوستانه بدون شک فوتبال دوستان ایرانی را به یاد فرارهای مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران می اندازد. در پایان قطر با همین یک گل موفق شد سوئیس را شکست دهد.

 

 

در این بازی هم گرانت ژاکا هافبک آرسنال بازی کرد و هم ژردان شقیری ستاره سرعتی لیورپول به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد اما قرمزها موفق نشدند نماینده آسیا را شکست دهند.

 

اکرم عفیف 21 ساله که به صورت قرضی از ویارئال به السد آمده، یازدهمین گل ملی اش را ثبت کرد و با این روند می تواند حتی بهترین گلزن ملی قطری ها نیز شود. اکنون سباستین سوریا با 40 گل برترین گلزن ملی قطر است.

 

اکرم عفیف تیم ملی سوئیس السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اکرم عفیف تیم ملی سوئیس السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان