Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@13:34:26 GMT

اعزام سه هزار مددجو به سفر زیارتی مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۳۱۶

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به نقش بی بدیل شهادت و ایثار در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: نهضت انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت آغاز شد و این فرهنگ غنی در جنگ تحمیلی به صورتی برجسته‌تر نمایان شد و پس از آن نیز تاکنون در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام همچون انرژی هسته و دفاع مدافعان حرم جایگاه خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم با تأسی از شهدای عزیز و فرهنگ ایثار در زندگی خود نقش آفرینی کرده‌اند به طوری که در سال جاری و به مناسبت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین، نیکوکاران قزوینی به نیت سه هزار شهید استان قزوین؛ سه هزاربسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده و کمک هزینه سفر سه هزار مددجو به مشهد مقدس را تأمین کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کمیته امداد امام (ره) راهبرد واگذاری خدمات رسانی به نیازمندان را در دستور کار خود داده و در این راستا مراکز نیکوکاری اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده و براساس نیازهای محلی و منطقه‌ای مددجویان هزینه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در گامی نو جمع آوری صندوق‌های صدقات کوچک را به مراکز نیکوکاری واگذار کرده‌ایم که از محل جمع اوری این صدقات براساس ضوابط شرعی برای نیازمندان هزینه خواهد شد.

مؤمنی یادآورشد: در حال حاضر بیش از 21 هزار خانوار با جمعیت بیش از 35 هزار نفری از خدمات دائمی کمیته امداد استان قزوین بهره مند هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده در جشن توانمندسازی مددجویان زیرپوشش استان گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث اشتغال است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی و حمایتی امروز با بحث ایجاد اشتغال و انجام کار‌های ارزشمند در این حوزه دو هدف؛ کمک به رفع معضل بیکاری در سطح جامعه و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها با حفظ کرامت و شرافت انسانی را دنبال می‌کند.

او به حوزه اشتغال اشاره و تأکید کرد: جشن توانمند سازی بیش از ۴ هزار ۵۹۸ خانوار که ۳ هزار ۱۴۴ خانوار مربوط به سال گذشته و بقیه مربوط به سال ۱۴۰۱ است، روز گذشته برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه به واسطه ایجاد فرصت شغلی ۶ هزار ۷۴۸ نفر دارای شغل شدند، افزود: سال گذشته ۶ هزار ۴۴۵ نفر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش کسب کردند و ۴۳۳ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول کار شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم گفت: از برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد این است که در کل کشور ۱۱۰ هزار خانوار را از طریق اشتغال، به توانمندسازی برسانند.

صباغیان تصریح کرد: مأموریت اصلی کمیته امداد از ابتدای تشکیل رسیدگی به امور معیشتی و نیاز‌های روزمره مردم بود، اما پس از تاسیس این نهاد مقدس روز به روز با نگاه تحولی که در مجموعه کمیته امداد داشت پویایی خود را حفظ کرد و امروزه نگاه می‌کنیم که از یک نهاد صرفا حمایتی به یک نهاد توانمندساز تبدیل شده است.

به گفته وی، جشن خودکفایی قریب به ۵ هزار خانوار در استان همدان برگزار شد که کمیته امداد از طریق برنامه‌های متنوع توانمندساز که در دستور کار خود داشت با کمک همه مجموعه‌ها، خیرین و دولت مردمی رقم می‌زند.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد