Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:06:50 GMT

سارق تجهیزات مخابراتی در قم به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۳۳۱

سارق تجهیزات مخابراتی در قم به دام افتاد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کرمی،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد:در پی وصول پرونده سرقت تجهیزات مخابراتی به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در استان که در هر مرحله از سرقت منجر به قطع ارتباط 1200 مشترک شده بود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی، پس از بررسی جغرافیای جرم با انجام اقدامات پلیسی و با دست آوردن دلایل و مدارک موجود، متهم را شناسایی، دستگیر و خودرو سمند وی را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد: طی بازرسی از خودرو نامبرده 24 عدد باطری مخابراتی، ابزار آلات مخصوص سرقت از جمله سنگ فرز، دریل و هوابرش کشف شد.

کرمی با اشاره به اعتراف متهم به 9 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در استان، گفت: نهایتاً نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ش

سرقت تجهیزات مخابراتی در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد