Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@07:07:38 GMT

معترضان به حبس شیخ سلمان در لندن تجمع کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۳۶۱

معترضان به حبس شیخ سلمان در لندن تجمع کردند

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، شرکت کنندگان در حالی که تصاویر شیخ سلمان و سایر زندانیان سیاسی بحرین را در دست داشتند ، فریاد می زدند دست از حمایت قاتل ها بردارید و جنایتکاران را مجازات کنید. 

معترضان خشمگین همچنین جنایات رژیم آل خلیفه در سرکوب ، بازداشت و زندانی کردن مردم این کشور را محکوم کردند و با شعار از تسلیح بحرین و کشتار مردم دست بردارید هر گونه حمایت از منامه را مشارکت در جنایات این رژیم توصیف و آن را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افراد حاضر در این حرکت اعتراضی همچنین شعار نوشته هایی را در حمایت از اعتراضات مردمی و ضرورت آزادی فعالان سیاسی در دست داشتند.دادگاه بحرین یکشنبه گذشته با لغو حکم تبرئه صادر شده برای شیخ «علی سلمان» به‌ عنوان بزرگ‌ ترین حزب مخالف رژیم این کشور، او را به حبس ابد محکوم کرد. 

چهارمین جلسه دادگاه تجدید نظر علی سلمان و دو نماینده سابق پارلمان بحرین از جمعیت الوفاق به نام‌های «حسن سلطان» و «علی الاسود» به اتهام واهی جاسوسی برای قطر، برگزار شد. 

رژیم آل خلیفه این سه تن را به جاسوسی برای قطر در جریان مذاکرات مربوط به حل بحران این کشور در چارچوب راهکار سیاسی متهم کرده است. بحرین از سال 2011 ( 1390) تاکنون با بحران نارضایتی‌های مردمی ناشی از سیاست‌های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است. 

جمعیت الوفاق بحرین ضمن محکوم کردن حکم حبس ابد شیخ «علی سلمان» اعلام کرد که این حکم تنها بر پایداری و صبر مردم این کشور می افزاید. الیستر برت معاون وزیر امور خارجه انگلیس نیز با صدور بیانیه‌ای، نسبت به‌ حکم دادگاه بحرین برای حبس ابد شیخ «علی سلمان» ابراز نگرانی کرد و افزود که او حق دارد علیه حکم دادگاه اعتراض کند.

این سیاستمدار انگلیسی تصریح کرد که دولت این کشور، بحرین را تشویق می‌ کند تا به تعهدات داخلی و بین‌المللی‌اش پایبند باشد.در ادامه این برنامه اعتراضی در برابر سفارت بحرین در لندن یک نشست خبری از سوی مسوولان جنبش آزادی بحرین در برابر سفارت مزبور برگزار شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در این تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ برامریکا انزجار خود را از رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم غزه اعلام کردند و همچنین از نیرو‌های مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق حمایت کردند.
یاوری معاون سیاسی فرمانداری سبزوار نیز در این مراسم وعده صادق را ضربه‌ای محکم بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه عنوان کرد و گفت: عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان را به رخ دشمنان کشاند و نشان داد ایران اسلامی قدرتی بی مانند در حمایت از مظلومان منطقه است.
قرائت بیانیه در حمایت از عملیات وعده صادق و نثار گل بر مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • راز جوان شدن در پیری فاش شد
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)
  • اعتراض مردم انگلیس به وتوی آمریکا علیه فلسطین