Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@03:54:50 GMT

شبح طالقان به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۴۶۶

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، اعضای باند سرقت اماکن خصوصی معروف به «شبح طالقان» پس از ارتکاب ۳۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید صالح بذرگری گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی در شهرستان طالقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ بذرگری بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم که از سارقان سابقه‌دار است در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در بازجویی‌های ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ بذرگری در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان با تشکیل یک باند سرقت سه نفره به نام شبح طالقان، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغ‌ها در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، شهر جدید هشتگرد و استان قزوین می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان طالقان متهمان همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و از آن جا روانه زندان شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرقت زورگیری طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل