Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حاجی‌زاده در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم، در پاسخ به توان بازدارندگی و دفاعی کشورمان اظهار کرد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید. ترامپ حرف از قدرت ایران می‌زند و قدرت کشور ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد. ایران از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان تروریست خود را در یک ساختمان مورد هدف قرار می‌دهد که این نشانه قدرت نظامی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین درباره موفقیت‌های اخیر مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها بیان کرد: مردم غزه در محاصره کامل هستند، اما قدرتی خلق کردند که در فاصله ۴۸ ساعت از آغاز درگیری‌ها، رژیم صهیونیستی دست به دامان سایر کشور‌ها شد تا آتش‌بس به وجود بیاید. آن‌ها در واقع بعد از دو روز جنگ شکست را رسما پذیرفتند. مقاومت فلسطین در محاصره کامل کاری کرد که ارتش اسرائیل تسلیم شد.

وی افزود: همین می‌تواند معیاری باشد برای تعیین قدرت کشورمان. ترامپ به اعراب می‌گوید اگر از حمایت شما دست بردارم ظرف سه هفته از بین می‌روید. این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است و اگر هر حرکتی در کشور را با استفاده از الگوی شهدا پیش ببریم در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار حاجی زاده شهید تهرانی مقدم توان دفاعی ایران ترامپ فلسطین صهیونیست ها غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902697

دیگر خبرها

  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • (تصاویر) بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران، مهمان «مست عشق»!
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد