Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مازندرانی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی و کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: در بحث اشتغال روستایی ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده بود که تاکنون ۴۸۱ میلیارد تومان پرونده و طرح مصوب در کمیته های شهرستانی به بانک ها ارسال شده و در انتظار دریافت تسهیلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میزان ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گفته وی گلستان توانسته از اعتبارات دیگر استان ها به مبلغ ۴۳ میلیارد تومان برخوردار شود که برای چهار هزار و ۴۳۸ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درباره رسته های شغلی دریافت کننده این تسهیلات هم بیان کرد: بیشترین تقاضای دریافت تسهیلات مربوط به پرورش دام سبک و سنگین بوده و کمترین هم متعلق به رسته خدمات بازرگانی و بازاریابی و صنایع تبدیلی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین مبلغ تسهیلات تاکنون در بخش های صنایع دستی، پرورش دام و طیور و زنبورعسل و فروش صنایع دستی است. ۵۲ درصد این طرح ها و تسهیلات ایجادی، ۴۰ درصد توسعه ای و هشت درصد برای تامین سرمایه در گردش است.

مازندرانی با اشاره به مشکلات پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر اظهار کرد: ۴۲۷ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی به استان ابلاغ شد اما بانک ها اعلام کردند که این تسهیلات به آنها ابلاغ نشده است برای همین در پرداخت ها با مشکل مواجه شدیم. با این حال ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح ها جذب شده که از این حیث جزو چهار استان نخست کشور هستیم. همچنین ۲۲۹ میلیارد تومان طرح در بانک ها وجود دارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان گفت: نیمه نخست امسال ۱۹.۲ میلیارد تومان تسهیلات به استان ابلاغ شد که تا پایان مهرماه همه آن جذب شد و برای هزار و ۹۳۲ نفر شغل ایجاد خواهد شد. اعتبار امسال هم ۲۷.۸ میلیارد تومان بود ۱۱.۴ میلیارد تومان طرح به بانک معرفی شد.

مازندرانی درباره طرح کارورزی هم گفت: هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند که هزار و ۲۸ نفر جذب بنگاه های تولیدی شدند.

کد خبر 4459200

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد