Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس به مناسب هفته بسیج خبرداد و گفت: این مراسم یکم آذر ۹۷ در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار می‌شود. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها فارس نظرات

مصطفی اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: بیش از 300 اثر  توسط رسانه‌های استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در پایان بیش از 20 نفر از برگزیدگان تجلیل شده و نفرات اول تا سوم بخش کشوری به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع‌های جشنواره اشاره کرد و افزود: مقاومت و دفاع مقدس، مسایل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از بخش‌های کشوری این جشنواره بودند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره نیز "شیراز- سومین حرم اهل بیت(ع)" بود، خاطرنشان کرد:  رسانه‌های استان فارس همچنین در موضوع سواد رسانه‌ای، موشن‌گرافی و همچنین رسانه و اجرایی کردن اصل هشتم قانون اساسی درباره امر به معروف و نهی از منکر  به رقابت پرداختند که در این زمینه‌ها سازمان فضای مجازی سراج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس همکاری کرده‌اند.

اژدری از مشارکت برخی اداره‌های کل استان در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس خبر داد و افزود: بخش سازگاری با کم‌آبی از سوی اداره آبفا، معضل پلاستیک در بخش کاریکاتور و سختی‌های کار محیط بانان در بخش خبر و موضوع مشارکت مردم در حفظ محیط زیست در بخش عکس از جمله موضوعاتی بودند که با مشارکت اداره‌کل محیط زیست استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ش

 

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره در پنج بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای و کاریکاتور و کارتون برگزار می‌شود و انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، ورزش و صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله موضوع‌های این جشنواره است. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره ملی طنز و رسانه ۱۱ اردیبهشت به یاد مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) روزنامه نگار و طنزپرداز معاصر در شهر فومن برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه