Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از تلويزيون المسيره، مردم مقاوم یمن جشن های میلاد پر برکت پیامبر گرامی اسلام (ص) را در شهرهای مختلف از جمله صنعا پایتخت این کشور آغاز کردند.
گروههای مختلف مردمی از جمله فعالان زن یمنی با برگزاری محافل جشن و شادی، به بررسی جنبه های مختلف شخصیت پیامبر بزرگ اسلام محمد بن عبدالله (ص) پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق مختلف صنعا از روز گذشته شاهد برگزاری جشنهای مردمی به همین مناسبت است. همزمان جشن بزرگی شب گذشته در فضای باز در بخش قدیمی صنعا با حضور گروههای مختلف مردم برگزار شد.
شهر المعین نیز شب گذشته شاهد برپایی جشن باشکوهی با حضور اعضای شورای محلی، شیوخ و شخصیتهای اجتماعی این شهر بود.
شهر شعوب نیز پذیرای جمعیت انبوه مردمی و برپایی جشن باشکوه به مناسبت میلاد با برکت رسول گرامی اسلام بود.
مردم شهر الوحده نیز در استان صنعا در تجمعی باشکوه به سخنان عالمان این شهر در وصف پیامبر بزرگ اسلام گوش دادند.
شیوخ الوحده همه مردم را به شرکت در جشن بزرگ دوازده ربیع الاول فراخواندند.
شهر التحریر نیز در استان صنعا شاهد جشن میلاد بود. مردم این شهر شب گذشته در میدان اصلی شهر جمع شدند و فعالیتهای جشن سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام را آغاز کردند.
در همین حال گروه زنان جنبش انصار الله با حضور دکتر طاها المتوکل وزیر بهداشت عمومی یمن، جشن باشکوهی به مناسبت تولد رسول گرامی اسلام برای کادر پزشکی برگزار کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
همزمان با آغاز فعالیتهای جشن میلاد، مردم صنعا صدها محموله غذایی برای رزمندگان در جبهه های جنگ ارسال کردند. اهدا کنندگان محموله های غذایی تاکید کردند کمک به رزمندگان در جبهه های جنگ وظیفه ای همگانی است و همه باید در آن مشارکت کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: المسيره يمن جشن صنعا ميلاد انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود

بر اساس این اطلاعیه، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی دو (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش برابر جدول تقویم زمانی انجام می‌شود و مدارس به دانش‌آموزان اطلاع رسانی کرده و با توجه به شرح جدول تقویم زمانی، نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند.

در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

کد خبر 6087517

دیگر خبرها

  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر