Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «چیزی شبیه معجزه» به کارگردانی حسن برزیده ساعت ۱۰:۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ آبن در شبکه الکوثر روی آنتن می رود. این فیلم داستان آدم هایی است که در همسایگی هم زندگی می کنند اما از هم غافلند. داستان فیلم در یک آپارتمان اتفاق می افتد که ۳ خانواده در آن سکونت دارند و هر کدام از آنها درگیر ماجرایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل دست اندرکار ساخت فیلم عبارتند از کارگردان: حسن برزیده، نویسنده: مهدی کیا، تهیه کننده: امیرعباس کنی، بازیگران: احمد نجفی، شهرام پوراسد، مهسا کرامتی و سحر زکریا.

فیلم سینمایی «گذرگاه مرزی» با کارگردانی حسین سحرخیز نیز ساعت ۲۳:۱۰ از کانال کردی شبکه سحر روی آنتن می رود. این فیلم داستان یک مقام نظامی است که از تهران طی یک ماموریت سری برای مبارزه با قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر به شرق کشور اعزام می شود.

عوامل دست اندرکار ساخت فیلم عبارتند از کارگردان: حسین سحرخیز، تهیه کننده: سید محمدرضا قربانزاده، نویسندگان: سید جلال الدین دری و حسین تفنگدار، بازیگران: آزیتا ترکاشوند، امیر آقامیرزاده، حسین سحرخیز، مرحوم کاظم افرندنیا، پرستو صالحی، روح الله کمانی و حسین خانی بیگ.

کد خبر 4459236 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه الکوثر شبکه سحر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است و امید داریم در سال جدید نیز حداقل ۲ پروژه دیگر به برنامه توسعه‌ای این شهرستان اضافه شود.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های نهفته در بهره‌برداری از آبگرم‌های معدنی می‌تواند اقتصاد گردشگری شهرستان را متحول کند، افزود:در تلاش هستیم با جذب سرمایه‌گذار در سال ۱۴۰۳ در این حوزه علاوه بر جذب توریست از منابع خدادادی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر آبگرم‌های هتل تاریخی رامسر را یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری سلامت شهرستان رامسر یاد کرد و گفت: یکی دیگر از پروژه‌های آبگرم طبی رامسر نیز که در حال احیای مجدد است باز هم در نزدیکی هتل رامسر قرار دارد که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سحرخیز افزود: در این شهرستان بیش از ۵۰ چشمه آب معدنی دیگر نیز موجود است تلاش خواهیم کرد با شناسایی و استعداد یابی و تهیه طرح و جذب سرمایه‌گذار این منبع مهم طبیعی و طبی را به ثروت تبدیل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است
  • دیروز برای ایرانی‌ها چیزی شبیه به معجزه رخ داده است؟
  • بررسی فیلم سینمایی گیجگاه اولین تجربه‌ی کارگردانی عادل تبریزی/ گیجگاه به سبک دهه شصت
  • داستان «توافق نامه» سلیمانی در تئاتر چیست؟
  • تصاویر جدید از سیلاب در مرز بین المللی ریمدان + ویدئو
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟