Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:46:47 GMT

عروسی درخت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۷۳۰

امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت کتابخانه علامه امینی از تازه‌ترین اثر "حمید هنرجو" نویسنده و پژوهشگر ملایری تحت عنوان"عروسی درخت" رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در این آئین غلامرضا بکتاش از شعرای برجسته ملایری در سخنانی از "حمید هنرجو" به عنوان اعتباری در ادبیات کشور نام برد و افزود: مضمون سازی و به کاربردن تعابیری زیبا و بدیع با ادبیاتی پیشرو از ویژگی های شعر هنرجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزیستی هنرجو با مردم و بیان دردها و دغدغه‌های اجتماعی از ویژگی هایی است که از هنرجو چهره‌ای شاخص به کشور عرضه کرده چرا که سخن و حرف و کلام هنرجو از جنس بی‌دردی و تفنن نیست.

وی با بیان اینکه هنرجو علاوه بر حوزه ادبیات، روزنامه نگاری حرفه‌ای را هم تجربه کرده است، افزود: حمید هنرجو حداقل یک دهه به صورت جدی صدای جامعه در مطبوعات و رسانه‌ها بوده است.

در ادامه، حمید هنرجو نویسنده کتاب و پژوهشگر فرهنگی در سخنانی از هفته کتاب به عنوان بهار فرهنگ مکتوب یاد کرد و گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان متولی اندیشه و مطالعه،هر سال می‌تواند جریان‌سازی‌های تازه‌ای در بزرگداشت کتاب و اهالی قلم داشته باشد. هرچقدر حاکمیت‌ها در جوامع برفرهنگ و توسعه فکری همت گمارند، به موازات این تلاش‌ها، میزان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی از فرهنگ به عنوان ساحتی عظیم و خلاقیت باور یاد و اظهار کرد: جامعه باید به اهل قلم و کوششگران صحنه فرهنگ اعتماد کند چرا که هیچگاه این اهالی خلاف مصالح کشور و اعتقادات و منافع مردم حرکت نکرده و نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه همدان هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،به گفته اهالی منطقه این تخلف به بهانه های مختلف از جمله توسعه ساخت و ساز توسط افراد سود جو انجام گرفته است.
این در حالی است که قطع هرگونه درخت بدون مجوز شهرداری، ممنوع و جرم محسوب می شود.
طبق ماده ۶ لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز، قانونگذار مجازات و جزای نقدی را بر حسب نوع درخت در نظر گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی