Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:42:40 GMT

عملیات اجرایی راه آهن جیرفت - بم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۷۵۲

عملیات اجرایی راه آهن جیرفت - بم آغاز شد

جیرفت - ایرنا - عملیات اجرایی طرح احداث راه آهن جیرفت - بم بطول 27 کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در جنوب استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی طرح احداث راه آهن بم - جیرفت ظهر امروز (پنجشنبه) از طریق ایستگاه روستای دهبکری در مسیری به طول 27 کیلومتر، آغاز شد، این خط آهن با 6 ایستگاه به شبکه ریلی کشور متصل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر راه و شهرسازی در این آئین گفت: شیب و فراز در راه آهن، نکته بسیار مهمی است و طول مجموع این محور با شیب 25 در هزار بوده و این بهینه ترین شیب ممکن است.
خیرالله خادمی افزود: قطعه اول این مسیر، 26 کیلومتر از جیرفت تا درب بهشت (ساردوئیه) یک میلیون و 100 هزار متر خاکبرداری نیاز دارد.
وی افزود: تمام این محور، دارای 6 ایستگاه است که به سه راهی دهبکری منتهی می شود و برای احداث قطعه اول آن، 45 میلیارد تومان با پیمانکار قرارداد منعقد شده است.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور آغاز عملیات اجرایی خط ریلی شهرستان جیرفت و افتتاح چند طرح عمرانی وارد جنوب کرمان شد و در ادامه سفر خود به استان کرمان، در آیین افتتاح باند دوم فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شرکت خواهد کرد.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه آهن آغاز عمليات وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهادها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته تیموری نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد