Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:16:42 GMT

هواداران پرسپولیس در لیست بهترین‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۷۶۲

خبرآنلاین نوشت: سایت اسپانیایی مارکا اقدام به انتخاب نامزدهای بهترین هواداران فوتبال در دنیا کرده و در بین نامزدهای این رده بندی نام هواداران پرسپولیس نیز دیده می شود.

هواداران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پس از نایب قهرمانی در این مسابقات ورزشگاه را ترک نکردند تا تیم محبوبشان را تشویق کنند. به نظر می رسد این هواداران از این جهت مورد توجه این سایت اسپانیایی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان به نشانی ticket.sanatenaft.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در سامانه باشگاه صنعت‌نفت آبادان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه صنعت‌نفت آبادان دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

قیمت بلیت تماشای این دیدار ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.sanatenaft.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744986

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس