Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@11:12:35 GMT

گام بلند شیخ سلمان برای خرید منچستر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۷۹۰

گام بلند شیخ سلمان برای خرید منچستر

رکنا: سفر آورام گلیزر یکی از مالکان منچستریونایتد به عربستان شایعات خرید این باشگاه توسط شیخ سلمان را دامن زده است.

مدیران ارشد منچستر یونایتد با مقامات عربستان سعودی ملاقاتی داشته اند و ممکن است باشگاه یونایتد با یک پیشنهاد 4 میلیارد پوندی از سوی مقامات عربستانی مواجه شود. بسیاری از سرمایه داران متمول خاورمیانه در حال حاضر در فوتبال اروپا سرمایه گذاری کرده و تیم هایی چون منچستر سیتی و پاریس سن ژرمن را به مالکیت خود درآورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ منصور، یکی از اعضای خانواده سلطنتی ابوظبی با منچسترسیتی در سالهای اخیر به موفقیت های زیادی رسیده و کمپانی سرمایه گذاری ورزشی قطر با ریاست ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن را تبدیل به یکی از تیم های قدرتمند جهان ساخته است.

آرمام گلیزر مالک یونایتد نیز به عربستان سعودی سفر کرده و بعد از انتشار تصاویر سفر او به سرعت اخباری در مورد دلایل احتمالی این سفر و بحث در مورد فروش یونایتد منتشر شده است. البته فدراسیون فوتبال عربستان این اخبار را تایید نکرده و مدعی شد گلیزر تنها برای حضور در مجمع جهانی Misk که در ریاض برگزار می شود به این کشور سفر کرده است.

در بیانیه فدراسیون عربستان آمده است: "رییس فدراسیون با مالک منچستر یونایتد دیدار کرده و درباره بسیاری از موضوعات از جمله همکاری بین باشگاه یونایتد و فدراسیون فوتبال عربستان و نحوه پیشرفت آن صحبت کرد."

اما به نظر می رسد بحث خرید باشگاه منچستریونایتد توسط شیخ سلمان در حال جدی تر شده بوده و احتمال ورود ولیعهد جوان عربستان به لیگ جزیره وجود دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

*ورزش سه

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ وحشتناک دوقلوها به خاطر سهل انگاری مادر+عکس من و وحید شاخ بازار بودیم/ آخرین حرف های همدست سلطان سکه که امروز اعدام شد ! این جوان معتاد کارمند کمپ ترک اعتیاد را در خانه اش به قتل رساند+ عکس فیلمی از آخرین لحظات اجرای حکم اعدام سلطان سکه و محمد سالم + عکس ماجرای چلوکباب خوری گروگان در باغ ویلا ! اما و اگر های بی پاسخ اعدام سلطان سکه + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: موفقیت قطر سفر سفر اخبار عربستان منچستر سفر باشگاه خرید عکس ایران دختر فیلم تجاوز تهران ماه اعدام پسر دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم