Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@08:16:09 GMT

 ۵ نفر مسئول جنایت قتل خاشقجی هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۸۶۵

 ۵ نفر مسئول جنایت قتل خاشقجی هستند

خبرگزاری میزان- دادستانی عربستان اعلام کرد ۵ نفر مسئول جنایت قتل خاشقجی هستند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از العربیه، دادستانی عربستان اعلام کرد ۵ نفر مسئول جنایت قتل خاشقجی هستند.   دادستان عربستان با مسئول دانستن ۵ نفر در ماجرای قتل خاشقجی گفت: ۱۱ نفر در پرونده خاشقجی تفهیم اتهام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد ما از ترکیه خواسته ایم که شواهد و قراین و فایل صوتی مرتبط با پرونده خاشقجی را در اختیار ما بگذارد.
دادستان عربستان با تکرار ادعای تحویل جسد خاشقجی به همکار محلی گفت: این اقدام پس از تجزیه جسد وی انجام شد. جسد خاشقجی در کنسولگری عربستان پیش از انتقال آن به خارج از این محل تکه تکه شد. ما توانستیم به تصویر فردی که جسد خاشقجی را تحویل گرفته، دست یابیم.
او اظهار داشت معاون رییس سابق اطلاعات عربستان فردی است که دستور تشکیل تیم ترور را داده است و این تیم گزارش نادرستی به معاون رییس سابق اطلاعات داده است.   دادستان عربستان گفت تحقیقات نشان می‌دهد که اصل جریان قانع کردن خاشقجی برای بازگشت به عربستان بوده است. هدف تیمی که به استانبول اعزام شدند مذاکره با خاشقجی بوده، اما آن‌ها قادر به انتقال خاشقجی به خارج از کنسولگری نشدند. ما خواستار حکم اعدام برای عاملان و آمران قتل خاشقجی شده ایم.
در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی خاشقجی دادستان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره آخرین جزییات روند دریافت این مجوز ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی میرغفاری، مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال درباره آخرین جزییات روند دریافت حرفه‌ای‌سازی این باشگاه اظهار کرد: بیشتر کارها انجام گرفته و قبل از ۵ اردیبهشت ماه فرصت داریم که موضوع مالکیت مشترک را هم حل کنیم. دولت باید درباره تعیین وضعیت دو باشگاه تصمیم گیری کند.

او ادامه داد: این روزها همه‌جا گفته می‌شود که استقلال به پتروشیمی خلیج فارس واگذار می شود اما این فقط در حد مصاحبه است و ما باید مدارک و مستندات واگذاری را به فیفا ارائه دهیم. باید سازمان خصوصی سازی به وزارت ورزش و جوانان نامه بزند و اعلام کند به طور مثال چند درصد از سهام این دو باشگاه به فلان شرکت واگذار شده است. بعد از نامه آنها ما آن را به عنوان اولین مدرک برای AFC ترجمه کرده و اعلام می‌کنیم که استقلال مالکیت مشترک با پرسپولیس ندارد.

او افزود: برای دریافت مجوز حرفه‌ای ۵ معیار را باید پشت سر بگذاریم و با توجه به اینکه در ۲ سال گذشته نتوانسته بودیم مجوز بگیریم شرایط سخت‌تری نسبت به پرسپولیس داشتیم. شاید باور نکنید اما هیچ مستنداتی نداشتیم و با زحمت توانستیم دوباره آنها را جمع آوری کنیم. یک هفته طول کشید تا مدارک پرسنلی را که معیار اول AFC بود انجام دهیم. معیار ورزشی دومین مرحله بود که برای AFC خیلی مهم بود چون برنامه توسعه جوانان و برنامه ریزی برای آکادمی داخل همین آیتم بود چون AFC از باشگاه‌ها می‌خواهد بگویند درباره آکادمی چه کارهایی را انجام داده‌اند. مدارک آکادمی کامل نبود و چالش سخت داشتیم که توانستیم در چند روز آن را جمع آوری کنیم.

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال بیان کرد: مساله بعدی معرفی ورزشگاه بود که ما کمپ حجازی، ورزشگاه آزادی و ورزشگاه امام رضا را اعلام کردیم. کمپ حجازی که سندش به نام خودمان بود و مشکلی نداشتیم اما ورزشگاه امام رضا در تملک شهرداری بود و به همین خاطر در جلسه‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم یک تفاهم نامه با آنها امضا کردیم و مشکل را حل کردیم. در مورد ورزشگاه آزادی هم ۳۵ روز وقت گذاشتیم و نگارش آن را انجام دادیم که از ابتدای تاسیس آن بی سابقه بوده و حتی وزیر ورزش هم در جلسه از ما تشکر کرد.

میرغفاری در پایان گفت: بحث بعدی حقوقی و مالی بود که در مبحث مالی بدهی‌ها را تسویه کردیم. باشگاه استقلال ۱۲ کیت باز پرونده خارجی و ۱۵ پرونده داخلی داشت که مدیرعامل باشگاه همه آنها را تسویه کرد که مهمترین آن پرونده سانتاکلارا بود. در بحث حقوقی هم منتظر مشخص شدن مالکیت باشگاه هستیم که آن را هم بارگذاری کنیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • ادبیات زننده یک مسئول: دست من را بوسیدید!
  • اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد