Web Analytics Made Easy - Statcounter

چساران- ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی گازرسانی 250روستای این استان در قالب 39 طرح در دست اجراست که تعداد زیادی از این روستاها تا دهه فجر امسال بهره برداری خواهد شد.

رحمان خادم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گازرسانی یه قلعه رئیسی و دیشموک و ممبی سرآسیاب از مهمترین طرح های در دست اجرا در کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: گارسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک که از اردیبهشت سال گذشته شروع شده تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
خادم تصریح کرد: در این طرح 2 شهر و 140 روستا با600 میلیارد ریال اعتبار گازرسانی می شود.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش عمده ای از روستاها و 2 شهر در 2 فاز اول گازرسانی شده گفت: 49 روستای باقی مانده طرح گازرسانی قلعه رئیسی و دیشموک در دهه فجر امسال به شبکه گاز متصل خواهد شد.
خادم طرح گازرسانی به روستاهای ممبی سرآسیاب را از دیگر طرح های مهم این شرکت ذکر کرد و افزود: این طرح که با 160 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود تا دهه فجر امسال بهره برداری می شود.
خادم ابراز داشت: با بهره برداری از این طرح 39 روستا از نعمت گاز خانگی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: معیار گازرسانی 60 میلیون ریال برای هر علمک است که با این اعتبار می توان تعداد روستاهای گازدار کهگیلویه و بویراحمد را به یکهزار و 70 روستا رساند.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون 677 روستای این استان به شبکه گاز متصل هستند که 60درصد از این روستاها در 6 سال گذشته تاکنون به شبکه گاز متصل شده است.
خادم ابرازامیدواری کرد: تا پایان سال جاری تعداد روستاهای گازدار کهگیلویه و بویراحمد به 900 روستا برسد.
وی بیان کرد: از جمعیت 713 هزار نفری استان حدود 150 هزار خانوار با جمعیت بیش از 500 هزار نفر از گاز طبیعی استفاده می کنند.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدر رفت مصرف گاز که در سال های پیش 6.8 درصد بود پارسال به 2.6 درصد کاهش یافت.
خادم با اشاره به در پیش بودن فصل سرما از مشترکان خواست برای مدیریت مصرف گاز مشارکت کنند.
وی با یادآوری کاهش زود هنگام دمای هوا در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در یک ماهه گذشته در این استان پنج تا شش درصد افزایش مصرف گاز ثبت شد که از مردم انتظار میرود برای کاهش میزان مصرف تلاش کنند.
استان کهگیلویه وبویراحمد با 17 شهر، هشت شهرستان 184 هزار مشترک گاز دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گازرساني روستاهاي كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت