Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:27:49 GMT

آذری: فشارها برای برکناری نمازی زیاد بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۹۰۵

آذری: فشارها برای برکناری نمازی زیاد بود

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص برکناری امید نمازی و انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی این تیم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در خصوص تغییر کادر فنی این تیم اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن زیر مجموعه کارخانه ذوب آهن است که در اختیار سهامی عام قرار دارد و سهامداران محترم برای آن تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این شرایط فشارهایی روی ما بود که در کادرفنی تغییر ایجاد کنیم و ما تا این هفته مقابل این فشارها مقاومت کردیم ولی نتیجه شکست 4 بر یک مقابل تراکتورسازی این فشارها را به اوج خود رساند و مجبور شدیم تغییر ایجاد کنیم.

وی افزود: بدین ترتیب بود که جلسه‌ای با آقای نمازی داشتیم و توافق کردیم تا به صورت دو طرفه قطع همکاری کنیم و بر اساس مصوبات هیات مدیره و جلساتی که داشتیم علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه پیش از این در شرایط مشابه از قلعه‌نویی و گل‌محمدی حمایت کرده بود گفت: یک بحث در مدیریت داریم به نام مدیریت اقتضایی که به اقتضای زمان و مکان در مورد هر چیزی تصمیم گیری می‌شود. ما پیش از این هم در شرایط سخت از سرمربی تیم حمایت کردیم ولی در حال حاضر فشارها بیش‌ از حد و غیر قابل تحمل بود و نمی‌توانستیم جلوی آن مقاومت کنیم.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف امید نمازی ذوب آهن اصفهان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: یگانه آذری و ایلیا خسروی دو عضو نوجوانِ داستان نویس استان به باشگاه ملی قاف راه یافتند.
واحد افزود: یگانه آذری عضو مرکز بن با مربیگری فاطمه آذری و ایلیا خسروی عضو مرکز فارسان با مربیگری معصومه گودرزی، پس از انجام فرآیند داوری، مصاحبه و گزینش تخصصی توسط کارشناسان ستادی و اساتید مطرح داستان نویسی کشور به باشگاه استعدا‌های برتر ادبی کشور (قاف) دعوت شدند.
وی گفت: این اعضا به مدت ۳سال در یک طرح آموزشی زیر نظر بهترین اساتید ادبیات کشور به عنوان استاد راهنما آموزش‌های لازم را خواهند دید.
برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی با رویکرد نقد و بررسی آثار اعضا، ارائه‌ی منابع و سیر مطالعاتی به ایشان، دیدار با شاعران و نویسندگان نام آشنا و مطرح به ویژه در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این باشگاه به شمار می‌رود.
اردوی باشگاه قاف (بخش داستان نویسی) با حضور راه یافتگان نهایی به زودی در بهار ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم