Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:58:09 GMT

دمای پایتخت از شنبه افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۹۸۹

دمای پایتخت از شنبه افزایش می یابد

تهران- ایرنا- هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پایتخت از اواخر وقت فردا (جمعه) بتدریج کاهش ابر و در روز شنبه افزایش دما خواهیم داشت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از این اداره کل، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی دو روز آینده نیمه ابری تا ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات با بارش باران و وزش باد همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ارتفاعات استان بارش برف و مه دور از انتظار نخواهد بود.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (7، 11)، (5، 9) و (6، 14) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
براساس این گزارش ایستگاه های فیروزکوه- امین آباد با دمای منفی 4 درجه سانتیگراد و ورامین با دمای 13 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

تهرام/9353/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي هوا هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز چهارشنبه دمای هوای شهرکرد به دودرجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

وی افزود: برخی شهرهای استان از جمله سورشجان با ۱.۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، فارسان و بلداجی با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و بن با نیم درجه سانتی‌گراد زیر صفر روز سردی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید

دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی

نوروزی ادامه داد: دما در دیگر ایستگاه‌های استان بالای صفر گزارش شده است اما به سبب گل‌دهی و شکوفا شدن برخی باغات استان احتمال سرمازدگی درختان در دماهای ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای روز پنجشنبه با گذر موجی از فراز آسمان استان ناپایداری به شکل رشد ابر، رگبار و رعد و برق به ویژه برای نواحی شرقی استان و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.
نوروزی افزود: ناپایداری‌های جوی در استان تا روز شنبه ادامه دارد و رگبار بهاری، رعد و برق و وزش باد پدیده غالب این روزهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • افزایش نسبی دما تا شنبه در پایتخت/ وزش باد شدید
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • افزایش نسبی دمای هوای تهران
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد