Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج – ایرنا- رئیس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: کانون های فرهنگی و تربیتی این استان در سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برتر شناخته شدند.

عباس زمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارداشت: در این جشنواره دستاوردهای 580 کانون فرهنگی و تربیتی فعال در استان های مختلف به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: این جشنواره با تاکید بر نقش مکملی کانون های فرهنگی تربیتی در نظام آموزش و پرورش ، معرفی برنامه های کانون ها، شناسایی و معرفی خلاقیت ها و ابتکارات کانون ها در دستور کاری قرار گرفت.
زمانیان، استفاده بهینه از تجارب ارزشمند کانون ها ، تقدیر از زحمات مربیان، شناسایی روش های نوین به منظور افزایش اثر بخشی برنامه های کانون و توسعه و ارتقای مهارت کارشناسان و مربیان کانون های فرهنگی تربیتی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
وی تصریح کرد: در غرفه های این جشنواره، فعالیت های دانش آموزان در رشته های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفت.
« سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور از بیستم تا بیست و چهارم آبان ماه 97 برگزار شد.»
زمانیان اضافه کرد: کانون های فرهنگی تربیتی با برگزاری برنامه های عمومی ،انجمن ها و کارگاه های مهارت آموزی اهدافی نظیر توانمند سازی افراد ، تربیت شهروند حرفه ای و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را دنبال می کنند.
وی با اشاره به اینکه کانون ها با استفاده از ابتکارات و ارائه برنامه های مالی و اقتصادی بستر حرفه آموزی و مهارت را برای دانش آموزان فراهم می آورند، ادامه داد: در کانون های فرهنگی تربیتی به دنبال پرورش یک شهروند مطلوب با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی هستیم.
وی تصریح کرد: سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربتی در شش بخش که شامل نمایشگاه، فروشگاه و کارگاه های مهارت آموزی،یادمان شهدا، جنگ و ضیافت شبانه، کارگاه آموزشی مدیران و برنامه جوانه ها و بخش جنبی عملیاتی شد.
وی تاکید کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، برنامه های مختلفی در کانون های فرهنگی تربیتی البرز تدوین شده است.
استان البرز 12 کانون فرهنگی و تربیتی دارد.
البرز 450 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون هاي البرز كشوري البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در آئین اختتامیه معرف چهره‌های برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر، اکبر ابراهیمی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه موسیقی، ساسان نوذری چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای نمایشی، احمدرضا قربانی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای تصویری، حسن خمسه چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه هنرهای تجسمی، عبدالرحیم شاه حسینی چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه آفرینش‌های ادبی، حیدر منصوری چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه ادبیات پایداری، مونس عبدی زاده چهره شاخص هنر انقلاب در عرصه پژوهش هنر، علیرضا میرشکاری معرفی شدند.

همچنین در ۲ بخش ویژه تولید اثر با موضوع مقاومت و فلسطین به ترتیب محمدعلی نادری و حسین سبحانی برتر شناخته شدند.

در عرصه تولید آثار مردمی و جریان سازی هنر مردمی، صادق آزاد فر برتر شناخته شد.

کد خبر 6081600

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان