Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@12:42:50 GMT

قیمت تولید زراعی،باغی و دامداری 25.6 درصد گران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۰۳۴

قیمت تولید زراعی،باغی و دامداری 25.6 درصد گران شد

پول‌نیوز - شاخص قیمت تولید کننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی در فصل تابستان سال ٩٧ نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ٤٥.٩ درصد و شاخص چهار فصل منتهی به فصل تابستان نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) ٢٥.٦ درصد افزايش يافته است.

شاخص قیمت تولید کننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی (برمبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٥٥,٢ بوده است که نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ٤٥.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٩ درصد افزایش یافته است.

شاخص چهار فصل منتهی به فصل تابستان نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) ٢٥.٦ درصد افزایش یافته است.

شاخص زراعت و باغداری

شاخص "زراعت و باغداری" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٦٥,١ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٥١.٤ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز معادل ٢٨.٩ درصد افزایش می‌باشد.

شاخص گروه "غلات" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٢٧٨,٣ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٨.٨ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با  ٤.١ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "میوه ها و میوه های آجیلی" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٨٧,٢ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٦٦.٦ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ٤٥.٩ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "سبزیجات" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٥١٨,٧ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٧٣.٥ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ٢٤.٩ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "موادخام طبقه بندی نشده" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٢٧٠,٩ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٤٧.٧ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ١٦.١ درصد افزایش می باشد.

شاخص دامداری سنتی

شاخص "دامداری سنتی" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٣٣,٨ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٤.٥ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با  ١٨.٣ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "پرورش بز و بزغاله " در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٢٦,٢ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٤١.٧ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ٢٥.٤ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "پرورش گاو و گوساله سنتی" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٥٣,٥ است که نسبت به فصل مشابه سال ٤٠.١ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ١٩.٢ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "گوسفند و بره" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٣٤٧,٣ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٤٢.٣ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ٢٧.٤ درصد افزایش می باشد.

شاخص گروه "سایر محصولات حیوانی" در فصل تابستان سال ١٣٩٧ برابر با ٢٩٩,٧ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٨.٤ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ٨.١ درصد افزایش می باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت تولید زراعی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول

قدس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی امروز  در مقایسه با روز قبل افزایش را تجربه کرد.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۳۹,۲۵۰,۰۰۰ (سی و نه میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۹,۲۵۰,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰ ۰.۳۸ 10:04
۳۹,۱۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۰.۲۵ روز قبل
۳۹,۰۰۰,۰۰۰ -۱۰۰,۰۰۰.۰۰ -۰.۲۶ ۲ روز پیش

دیگر خبرها

  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳