Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی بانوان کاراته‌کای استان فارس که اتوبوس حامل آنها واژگون شد، آسیب جدی ندیده‌اند و تنها دو نفر برای تکمیل درمان به شیراز منتقل شده اند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز اخباری مبنی بر تصادف اتوبوس حامل بانوان کاراته‌کای استان فارس به سمت تهران منتشر شد که احمد مبارکی رئیس هیات کاراته این استان در خصوص حادثه پیش آمده توضیح داد: این بانوان برای شرکت در رقابت‌های سبک‌های آزاد کشوری انتخابی تیم ملی عازم تهران بودند که متاسفانه با حادثه تلخ واژگونی اتوبوس مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص ساعت، محل و شرایط مصدومان این حادثه رانندگی گفت: کاراته‌کاهای ما ساعت ۸ شب از فارس سوار اتوبوس شده بودند که متاسفانه در محلی به نام قادرآباد که گردنه است به دلیل لیز خوردن اتوبوس دچار این سانحه شده‌اند. حال همه مصدومان خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌اند اما دو نفر از این بانوان برای تکمیل مراحل درمانی عازم شیراز شدند.

مبارکی با بیان اینکه مشکل فنی در اتوبوس این تیم‌وجود نداشته است، تصریح ‌کرد: آنطور که مشخص است جلوتر از اتوبوس بانوان ما ماشین دیگری تصادف کرده بوده و راننده این اتوبوس برای اینکه از برخورد با این ماشین جلوگیری‌کند به کنار جاده می‌رود. متاسفانه به دلیل لیز بودن زمین با کوه برخورد کرده و به پهلو واژگون می‌شود. زمانی که به ما خبر دادند بنده به شخصه به محل حادثه رفتم‌ و ساعت یک شب بود که به اتوبوس رسیدم. خوشبختانه با عملکرد سریع ماموران و عوامل اورژانس از وقوع حادثه تلخ‌تر جلوگیری شد.

رئیس هیات کاراته استان فارس ادامه داد: به این ترتیب ما نمی‌توانیم در رقابت‌های سبک‌های آزاد نماینده‌ای داشته باشیم اما امیدوارم شرایط بانوان‌ کاراته‌کای ما هر چه سریع‌تر بهبود یابد چرا که سلامتی آن‌ها مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

او در پایان در خصوص تعداد این نفرات گفت: تعداد کل کاراته‌کاها ۱۶ نفر بود که همه آن‌ها مرخص شده‌اند و تنها دو نفر برای تکمیل شدن‌ مراحل درمان به شیراز منتقل شدند. ان‌شاءالله که هرچه ‌سریع‌تر آن‌ها هم مرخص میشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت