Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی،همزمان با هفته هفته کتاب، اقدام به تدوین و نشر سیر مطالعاتی با موضوعات تاریخی، سیاسی و اجتماعی کرده که مرحله آن سیر مطالعاتی دهه ۶۰ را در بر می گیرد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در آستانه هفته کتاب، این مؤسسه اقدام به تدوین سیر مطالعاتی با موضوعات تاریخی، سیاسی و اجتماعی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت نظم مطالعاتی می‌فرمایند: «گاهی مراجعه به یک کتاب اگر در جای خود قرار بگیرد، یعنی قبل از این کتاب، کتاب‌های دیگری که متناسب با این موضوع است، خوانده شده باشد، بعد این کتاب مطالعه شود تأثیر به مراتب بیشتر و عمیق‌تری خواهد داشت از اینکه این کتاب بدون ملاحظه‌ى آنچه که مرتبط با آن است، دیده شده باشد.... بارها اتفاق می‌افتد که جوان‌ها را، نوجوان‌ها را به کتابخوانی تشویق می‌کنیم، مراجعه می‌کنند، می‌گویند آقا چه بخوانیم؟ این سؤال یک جواب ندارد. احتمالاً جواب‌های متعددی دارد. مجموعه متصدیان... در بخش‌های مختلف، برای قشرهای مختلف، به شکل‌های مختلف، با تنوع متناسب، سیر مطالعاتی درست کنند. اول این کتاب، بعد این کتاب، بعد این کتاب...»

از این رو مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در آستانه‌ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به مناسبت هفته کتاب، اقدام به تولید سیر مطالعاتیِ تخصصی با اولویت موضوعات مهم روز کرده است.

این سیر مطالعاتی که به طور مستمر به‌روزرسانی خواهد شد، می‌تواند در ارائه تصویر دقیق و روشن از نحوه، علل شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان‌های رقیب و معاند آن، عملکرد و اقدامات نظام اسلامی در برهه‌های مختلف و ... به ویژه برای نسل چهارم و پنجم انقلاب کمک شایانی نماید.

براساس این گزارش، در اولین سری این سیر مطالعاتی، دهه 60، مجاهدین خلق، ایالات متحده امریکا و نظام سلطه جهانی، پهلوی و اصلاحات و روشنفکری دینی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

R1386/P1439/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • #هفته...
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه