Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با ایجاد و راه‌اندازی مرکز تخصصی آموزش عالی علمی کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی موافقت کرد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مرتضی صفدری‌زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بر سیستم انقباضی و حذف مراکز دولتی و خصوصی فاقد توجیه تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  گفت: در این راستا کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با ایجاد و راه‌اندازی مرکز تخصصی آموزش عالی علمی کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی موافقت کرد.

وی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور پس از بازدیدهای متعدد و بررسی‌های تخصصی مدیران و بازرسان با درخواست ایجاد مرکز تخصصی در این سازمان به دلیل وجود زیرساخت‌های لازم و وجود فضای کارگاهی برای دروس کاربینی و تضمین بازار کار برای فارغ التحصیلان این مرکز در واحدهای صنعتی مستقر در منطقه موافقت کرد و افق روشنی را برای این مرکز پیش بینی کرد.

صفدری‌زاده اظهار داشت: جامعه امروز نیاز مبرم به آموزش‌های مهارتی دارد و از دریافت مدارک بدون مهارت دیگر بی نیاز شد است.

وی افزود: گواه این مدعا نیز استان خراسان جنوبی است که علیرغم داشتن بیشترین موهبت‌های الهی از قبیل محصولات استراتژیک کشاورزی، انواع گونه‌های معدنی و گیاهان دارویی و از همه مهم‌تر نیروی انسانی مومن و متعهد و تحصیلکرده آنچنان شاهد رونق صنعتی و اقتصادی نبوده که عدم آموزش مهارت‌های کاربردی برای ورود به فضای کسب و کار یکی از دلایل این امر است.

رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: این سازمان با مهیا کردن بستر مناسب آموزشی و بهره‌برداری از مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی برای برگزاری دوره‌های مهارت آفرینی، کارآفرینی و مهارت افزایی به منظور توسعه و بهبود فضای کسب و کار آماده ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی است.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک