Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:05:24 GMT

زلاتان یک قدم به میلان نزدیک تر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۲۰۲

زلاتان یک قدم به میلان نزدیک تر شد

به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد زلاتان در زمستان دوباره به میلان بازخواهد گشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده زلاتان در لگ ایالت متحده و به ثمر رساندن گل های فراوان باعث شد چند تیم صاحب نام اروپایی به دنبال انتقال او باشند اما به نظر می رسد شانس میلان از بقیه رقبا بیشتر است.

 

 

اسکای اسپورتس گزارش داد مذاکرات مینو رایولا، مدیر برنامه زلاتان با لئوناردو ثمربخش بوده و تقریبا مشکل خاصی برای حضور دوباره این ستاره سوئدی در سن سیرو وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفین هنوز در مورد مدت زمان قرارداد به نتیجه قطعبی نرسیده اند اما احتمالا زلاتان سالانه حقوقی معادل 4 میلیون یورو از میلان دریافت خواهد کرد که در این رابطه اسپانسرهای باشگاه نیز نقش آفرینی خواهند کرد و در باقی موارد نیز توافق حاصل شده است.

 

زلاتان که در اوایل دهه جدید میلادی 2 فصل برای میلان بازی کرد، رقم زننده آخرین خاطرات خوش هواداران روسونری بود و درخشش او باعث شد آنها در سال 2011 فاتح اسکودتو شوند. زلاتان مجموعا 56 گل در 85 بازی برای میلان به ثمر رساند و در تابستان سال 2012 به پاریس سن ژرمن انتقال یافت.

آث میلان لس آنجلس گلکسی زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان لس آنجلس گلکسی زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: الان ددیگر در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)