Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آقای احمدی نجار با سابقه ی منطقه کرهرود اراک، زیرزمین یک کتایخانه کوچک عمومی در جنوب این شهر را که قبل از آن یک مخروبه بود برای کودکان منطقه بازسازی و برای کتابخوانی تجهیز و قفسه بندی کرد.

آقای احمدی یکی از 60 خیر حوزه ی کتاب استان مرکزی است که با فعالیت هایی از قبیل   ساخت کتابخانه، نوسازی، اهداء کتاب و رفع نیازهای کتابخانه در تلاش برای افزایش سطح مطالعه و فرهنگ مندی جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دانشی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، 83 کتابخانه در استان مرکزی فعال است که در برخی کتابخانه ها به نوعی دست خیر خیرین نقش داشته است.

مهمترین خدمات نیکوکاری در حوزه کتاب استان  همانند ساخت کتابخانه های عمومی مرحوم دهگان ، خانواده حصیبی ، حسینی و دهها اقدام نیکوکارانه خیران چون نگینی بر انگشتری عمران استان مرکزی می درخشد.

اکنون کتابخانه های استان مرکزی بیش از 60 هزار نفر عضو دارد که درصد ناچیزی ار آنان کودک هستند.

دانشی، اقدام آقای احمدی را از این رو که فرصتی برای کودکان است حائز اهمیت می داند.

خانواده های کودکان نیز  از اقدام آقای احمدی خرسند بوده و کتابخانه را فرصتی مغتنم برای اندیشه ورزی و کتابخوانی کودکان در زمانه ای که آنان پای بند تلوزیون و تبلت هستند، می دانند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجهیز کتابخانه نجار نیکوکار کرهرود اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ۸ کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز

ایسنا/آذربایجان شرقی اسامی کتابخانه‌های فعال و ساعات کار آن‌ها در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی اعلام شد.

اسد بابایی روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخشی از کتابخانه‌های عمومی در این ایام نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای کسانی که در طول سال گرفتار دغدغه‌ها و روزمرگی‌های زندگی هستند و فرصت خواندن کتاب را پیدا نمی‌کنند، تعطیلات عید نوروز بهترین زمان برای مطالعه کتاب است، گفت: بر این اساس ۸ کتابخانه عمومی در سراسر استان طی روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، یکم تا پنجم و ۱۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آماده ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای به اعضاء و سایر علاقه‌مندان به کتابخوانی خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بسته حمایتی برای خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی
  • بهار در بهار در آرامستان نو قم
  • برگزاری طرح قرآنی بهار در بهار در آرامستان نو قم
  • کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازگشایی شد
  • تجهیز مراکز کانون به بیش از هزار جلد کتاب
  • فعالیت 14 کتابخانه منتخب استان بوشهر در تعطیلات نوروز 1403
  • چشم تولیدکنندگان شیرخشک به دستان بانک مرکزی/ پرداخت مابه التفاوت به زمان نیاز دارد+ عکس
  • ۱۸۵ کتابخانه عمومی در نوروز فعالیت می‌کنند
  • فعالیت کتابخانه‌های عمومی در نوروز
  • ارائه خدمات ۸ کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز