Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@21:11:56 GMT

توقف اتبوسی که روی تریاک حرکت میکرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۲۰۷

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۱۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی یک عملیات هدفمند پلیسی در مینودشت خبر داد.

سردار جاویدان افزود: این محموله مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در لاستیک اتوبوس جاسازی شده بود با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تریاک جاسازی مواد مخدر گلستان مینودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و قاچاقچیان مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار احمد رضا رادان، امروز_چهارشنبه هشتم فروردین_ در سفر به استان زنجان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مردم این استان با تشریح اولویت‌های کاری پلیس در سطح جامعه، اظهار کرد: هوشمندسازی پلیس، دومین اولویت انتظامی است و معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ برخورد قاطع با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا است.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انجام نظارت‌های ستادی در سطح استان پرداخت و تصریح کرد: بازرسی‌های لازم از عملکرد هر رده بر اساس اولویت‌های سال گذشته و در تمام مأموریت‌ها انجام می‌شود و در پایان جمع‌بندی نظارت ستادی انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شش اولویت انتظامی، خاطرنشان کرد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه‌های سازمانی مورد تاکید بوده و مسکن دغدغه اصلی همه ما است.

کد خبر 739547

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳