Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:29:28 GMT

سالروز ۵ روز خاطره انگیز استان مرکزی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۲۲۸

سالروز ۵ روز خاطره انگیز استان مرکزی+تصاویر

۲۴ آبان هزار و سیصد هفتاد و نه، وجود معظم و معزز رهبر انقلاب گرمابخش هوای پاییزی استان مرکزی و اراک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ۲۴ آبان هزار و سیصد هفتاد و نه، وجود معظم و معزز رهبر انقلاب گرمابخش هوای پاییزی استان مرکزی و اراک شد.

حضرت آیت الله خامنه ای شانزدهمین سفر استانی خود را در ۲۴ آبانماه ۷۹ و به مقصد اراک شروع کرد و پنج روز به یاد ماندنی در تاریخ استان مرکزی را به ثبت رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر ها که به گفته ایشان به منظور تماس مستقیم و نزدیک با مردم از سال ۶۹ آغاز شد در شانزدهمین حرکت خود، اراک را به عنوان مقصد اصلی انتخاب کرد و مردم شریف و ولایتمدار استان مرکزی و به خصوص اراک به حق و شایسته، چنانکه از مهمان نوازی آنها نقل است، پذیرای این حضور شدند.

دفتر رهبر انقلاب در تقدیر از مردم‌ استان‌ مرکزی‌ در اطلاعیه ای آورد«استقبال‌ بسیار پرشور مردان‌، زنان‌، جوانان‌ و نوجوانان‌ سرافراز این‌ دیار، به‌ خاطره‌ای‌ فراموش‌ ناشدنی‌ تبدیل‌ شد و طراوت‌ و نشاط معنوی‌ قشرهای‌ مختلف‌ مردم‌ بویژه‌ جوانان‌ مؤمن‌، صادق‌ و صمیمی‌ استان‌ مرکزی‌، صحنه‌هایی‌ حقیقتا وصف‌ناپذیر آفرید».

صبح روز ۲۴ آبان نمایش وصف ناپذیری از شور  و اشتیاق مردم عزیز اراک در استقبال از رهبر انقلاب بود. مردم اراک با حضور در  فرودگاه اراک، به همراه مسئولین ورود حضرت آیت الله خامنه ای به استان مرکزی را خوشامد گفتند.

این حضور پرشور از فرودگاه اراک تا ورزشگاه شهدای پنجم مرداد، معظم له را همراهی کرد.

 

سخنرانی مقام معظم رهبری در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد از بیاناتی است که هیچ گاه از یاد و خاطره استان مرکزی پاک نخواهد شد.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در سخنان‌ خود با تجلیل‌ از سابقه‌ تاریخی‌ و فرهنگی‌ شهر اراک‌ و استان‌ مرکزی‌ که‌ پرورش‌ دهنده‌ بسیاری‌ از علما و شخصیتهای‌ برجسته‌ از جمله‌ امام‌ راحل‌(ره‌) است‌ به‌ تواناییهای‌ سرشار انسانی‌ و طبیعی‌ کشور ایران‌ بویژه‌ نسل‌ پرشور و مؤمن‌ جوان‌ این‌ کشور و همچنین‌ ضعفهای‌ ساختاری‌ و سیاسی‌ مراکز استکباری‌ جهان‌ و در راس‌ آن‌ رژیم‌ آمریکا اشاره‌ و تصریح‌ کردند: امروز نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ متکی‌ بر مردم‌ و آفاق‌ آینده‌ روشن‌ و امیدوارکننده‌ است‌ و ملت‌ و دولت‌ ایران‌ در کنار یکدیگر از هیچ‌ یک‌ از قدرتهای‌ استکباری‌ واهمه‌ ندارند و در مقابل‌ آنها ایستاده‌اند .

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ توانائیهای‌ کشور و ملت‌ ایران‌ را از جمله‌ دلایل‌ قدرت‌ ایستادگی‌ در مقابل‌ فشارهای‌ مراکز سلطه‌ جهانی‌ برشمردند و خاطر نشان‌ کردند: ملت‌ نیرومند ایران‌ با استعدادهای‌ طبیعی‌ فراوان‌ در سراسر کشور موقعیت‌ جغرافیای‌ ممتاز و هم‌ چنین‌ استعدادهای‌ سرشار انسانی‌ بویژه‌ نسل‌ جوان‌ پرشور، با هوش‌ و دارای‌ انگیزه‌ بسیار قوی‌ معنوی‌ می‌تواند به‌ آینده‌ خود امیدوار باشد و راه‌ پیشرفت‌ و کمال‌ را با قدرت‌ بپیماید.

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در همین‌ زمینه‌ با اشاره‌ به‌ مسأله‌ مبارزه‌ با فقر، فساد و تبعیض‌ به‌ عنوان‌ سه‌ محور اساسی‌ اصلاح‌ امور کشور و همچنین‌ لایحه‌ دولت‌ برای‌ مبارزه‌ با فقر افزودند: مسئولین‌ باید با جدیت‌ عوامل‌ فقر را شناسایی‌ و مبارزه‌ با فقر را به‌ طور همه‌جانبه‌ پیگیری‌ و اجرا نمایند.


حضور رهبر انقلاب در عصر روز ۲۴ آبان یاد آور توجه ویژه و همیشگی ایشان به شهدا و خانواده گرانقدرشان است. اهمیت شهدا در بخشی از بیانات ایشان در همین دیدار به وضوح مشخص است. ایشان فرمودند " شهیدان‌ بهترین‌ و ارزشمندترین‌ الگو برای‌ ملت‌ ایران‌ بویژه‌ جوانان‌ هستند. "همچنین تاکید کردند " اگر این‌ جوانان‌ پرشور بسیجی‌ و نیروهای‌ ارتش‌ و سپاه‌ با جان‌ خود در مقابل‌ دشمن‌ مقاومت‌ نکرده‌ بودند، امروز ملت‌ ایران‌ باید از کوتاه‌ آمدن‌ در مقابل‌ دشمن‌، احساس‌ شرمساری‌ و خجالت‌ می‌کرد. "

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو