Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل تحریم‌ها آثار هنری بیتا وکیلی از فرودگاه لندن ترخیص نشده است و افتتاح نمایشگاهش به تعویق افتاد. 

به گزارش عصر ایران،  گالری کاما لندن طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

با کمال تاسف به این وسیله امروز تاخير در برگزاری نمايشگاه يكى از بزرگترين هنرمندان خاورميانه 'بيتا وكيلى' را به دليل تحريم هاى سياسی إعلام مي‌كنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



كارهاى زيباى بيتا وكيلى از فرودگاه به دليل تحريم ها ترخيص نشده. اما هيچ تحريمى نمى تواند جلوى هنر را و زبان صلح را بگیرد. آثار هنری بيتا وكيلى نشانه ى طبيعت و زنديگست ، از صلح سخن میگوید و از مام زمین و اشتراک ملتها و زبان مهر و وحدت جهانی .



به همین جهت و برای اثبات مهر طلبی ایرانیان ودعوت به صلح جهانی گالری کاما به واسطه مدیومی ارزشمند چون هنر ، جهانیان را كنار هم مي آورد و آثار بيتا وكيلى عزیز را با تاخير به زودى در گالری لندن به نمايش مى‌گذارد.

هيچ مرزی برای هنر وجود ندارد وهیچ تحريمى نمیتواند مانع از شنیدن آوای صلح آمیز هنر باشد.

بیتا وکیلی هم در صفحه اینستاگرام خودش به این قضیه اشاره کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گالری کاما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه «بر فراز دشت» از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده و تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بیش از ۲۲ هزار نفر تا ۲۵ فروردین جاری از نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کرده‌اند. همچنین تعدادی از هنرمندان و مقامات فرهنگی و هنری و سیاسی نیز با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران به تماشای آثار حاضر در این نمایشگاه نشسته‌اند.

در نمایشگاه «بر فراز دشت» ۶۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۱۰ اثر از ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است که از جمله آنها می‌توان به ابوالقاسم سعیدی، پرویز کلانتری، حسین محجوبی، سهراب سپهری، علی گلستانه، فریده لاشایی، محمود جوادی‌پور، میرعبدالرضا دریابیگی، جلال شباهنگی، ناصر عصار، علی آذرگین، محمد رادوند، داوود امدادیان، محسن سهیلی، منوچهر نیازی، علی‌محمد حیدریان، رضا شهابی، علی اکبر یاسمی، کلود مونه، کامی پیسارو، لودویک پیت، دیوید هاکنی، کارل اشلامینگر و ژان دافی اشاره کرد.

همچنین در این نمایشگاه، فیلمی از هنرمندان خارجی با رویکرد اقلیم و فصول چهارگانه پخش می‌شود که در آن تصاویری از آثار ون‌گوگ، فردریش، مونه و کانستبل متحرک‌سازی شده است و با ایده آلبوم چهارفصل ویوالدی روی دیوار گالری ۹ موزه هنرهای معاصر تهران پخش می‌شود.

کد خبر 6080170

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن