Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر – ايرنا – معاون وزير رفاه و مديرعامل صندوق بازنشستگي گفت: براي اجراي طرح همسان سازي پرداخت حقوق بازنشستگان کشور 30 هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است.

جمشيد تقي زاده روز پنجشنبه در حاشيه بازديد ائمه جمعه استان تهران از پتروشيمي جم در شهرستان عسلويه در گفت و گو با ايرنا افزود: طرحي به دولت و مجلس ارائه شده است که اميدواريم با همراهي دولتمردان و نمايندگان اعتبار خوبي در سال 98 براي اجراي طرح همسان سازي حقوق ها مطابق برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: حل مشکلات جامعه بازنشستگان بويژه مسائل معيشتي رويکرد مهم صندوق بازنشستگان است.
معاون وزير رفاه يادآورشد: طرح آي بي در هفته آينده رونمايي خواهد شد که با اجراي اين طرح تمام توليدات مجموعه ها ، معاملات و همه مباحثي که در بخش هاي اقتصادي صورت مي گيرد بصورت آنلاين قابل مشاهده است.
تقي گفت: ميزان سفرهاي بازنشستگان از 100 هزار نفر به بيش از دو برابر و تخفيف هتل ها و امکانات براي آنان به 50 درصد رسيده است.
مديرعامل صندوق بازنشستگي کشور بااشاره به طرح خانه هاي اميد افزود: اکنون 48 واحد خانه هاي اميد در حال افتتاح است و اين پروژه نيز تداوم خواهد يافت.
تقي زاده گفت: در حال حاضر جمعيت بازنشستگان و خانواده هاي آنان حدود 35 ميليون نفر است و تشکيل کانون ها و تعاوني ها با هدف تسهيل در امور بازنشستگان در حال انجام است.
وي اظهار داشت: توصيه هاي رهبري معظم انقلاب نصب العين همه ماست و خطوط قرمز مورد نظر معظم له را در همه موارد رعايت خواهيم کرد.
معاون ارتباطات و رسانه شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور نيز گفت: آشنايي فرماندهان قرارگاه فرهنگي با صنعت پتروشيمي و اقتصاد و تقدير از تلاش هاي افسران جهاد اقتصادي از اهداف مهم بازديد ائمه جمعه استان تهران از اين مجموعه است.
حجت الاسلام احمد اسفنديار افزود: همانگونه که دشمن در جنگ سخت و نرم فرهنگي شکست خورد ، با مديريت و رهبري داعيانه ولي فقيه زمان و عزمي ملي در جنگ نابرابر اقتصادي نيز شکست خواهد خورد.
وي تاکيد کرد: حفظ وحدت و همدلي يکي از مهمترين شروط موفقيت است.
اسفنديار يادآورشد: به رغم همه اشکالات و يا نقدها ، امروز شرايط کشور خاص است و همه بويژه خواص جامعه و از جمله فرماندهان قرارگاه فرهنگي بايد با ايجاد شور و نشاط و تقويت روح اميد و خودباوري در جامعه بستر توسعه کشور و حرکت رو به جلوي نظام را فراهم کنند.
وي گفت: موفقيت هاي نظام حاصل و ثمره خون مطهر شهيدان است و بايد همه از دستاوردهاي نظام که براي آن خون هاي مطهر زيادي ريخته شده حفاظت کنند.
مديرعامل شرکت پتروشيمي جم نيز گفت: 220 نفر نيرو از طريق آزمون سراسري در اين مجتمع بکارگيري خواهند شد.
سيد حسين مير افضلي افزود: جذب نيرو در اين شرکت فقط از طريق آزمون خواهد بود.
وي بيان کرد: در جذب نيرو براي بومي هاي استان بوشهر امتياز و نمره خاصي قرار داده ايم.
اين مقام مسئول گفت: در حال حاضر نيز کليه نيروهاي فوق ديپلم و بانوان شاغل و يا جذب بر اساس نياز شرکت ، فقط از بومي هاي استان بوشهر بوده و خواهند بود.
مديرعامل پتروشيمي جم به موضوع جوان گرايي در اين مجتمع اشاره کرد و افزود: جوان گرايي و استفاده از ظرفيت جوانان نخبه ، متعهد و متخصص رويکرد اين مجتمع است و در حال حاضر ميانگين سن مديريتي در اين مجموعه حدود 40سال است.
ميرافضلي بااشاره به برنامه ريزي هاي متقن براي افزايش ظرفيت توليد محصولات الفيني و پليمري در اين مجتمع اظهارداشت: برنامه اورهال مجتمع ظرف 9 روز آينده آغاز خواهد شد که طبيعتا با رفع اشکالات در گلوگاه هاي معيوب ، ميزان توليد محصول رشد قابل ملاحظه اي پيدا خواهد کرد.
7208/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون

 مدیرکل انتقال خون اصفهان با تبریک هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت»، اهدای خون را مصداق عینی مردمی سازی سلامت بیان کرد وگفت: اهداکنندگان خون سربازان گمنام سلامت هستند که در هر بار اهدای خون، سلامتی را حداقل برای سه نفر به ارمغان می‌آورند.


 کیان دهراب پور افزود: سال گذشته به ازای هر روز کاری، ۵۸۰ نفر اهداکننده به مراکز اهدای خون استان مراجعه که ۴۶۰ نفر از آنها موفق به اهدای خون شده‌اند و در سال ۱۴۰۳ باید تعداد ۶۴۰ نفر اهداکننده مراجعه کرده تا این اداره کل بتواند جوابگوی مراکز درمانی استان باشد.

او  با دعوت از جوانان و بانوان استان برای مشارکت بیشتر در امر اهدای خون، گفت: ۱۷ درصد از اهداکنندگان خون در استان اصفهان زیر ۳۰ سال هستند که این انتظار از جوانان ایثارگر استان می‌رود که در سال جدید به ۲۷ درصد ارتقا یابد.


 ۱۱ مرکز اهدای خون شامل خواجو و شهید حُججی در کلانشهر اصفهان و همچنین در شهر‌های شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، خوانسار، گلپایگان، کاشان، نایین، شهرضا و زرین‌شهر در این استان فعالیت می‌کنند که ۲ مرکز در شهر اصفهان مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان